Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 34

Wątek: Buddy - w poszukiwaniu serii 7 jako pierwszego BMW

  1. #11
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Qba ja jestem z Tobą w kwestii gazu :)

    Ale wracając do tematu, jeżeli chcesz zakładać gaz, to znaczy, że chcesz dużo jeździć. 20 letnie plus BMW z silnikiem V12 dużo jeżdżone wygeneruje usterkami tak duże koszty, że w ciągu paru lat uzbierałbyś na drugie auto z gazem, a to V12 będzie mogło spokojnie służyć jako auto weekendowe. Do tego cena instalacji będzie dużo droższa niż w zwykłym aucie.

    Domyślam się, że myślisz inaczej, ale posłuchaj kogoś kto ma takie auto i kilka podobnych już widział.

    Decyzja i tak należy do Ciebie, ale wspomnisz moje słowa. Jeżeli natomiast chcesz się wozić bezpiecznie i bezawaryjnie prestiżową siódemką, kup nowszą z dobrych rąk z mniejszym silnikiem, na przykład e65/e66.

    Nie wiem jak długo siedzisz w motoryzacji, ani jakie masz doświadczenie, ale pomysł jeżdżenia na co dzień starym luksusowym autem nie posiada żadnych racjonalnych argumentów, chyba, że masz gruby portfel i nie musisz wszędzie dotrzeć na czas i możesz poczekać na lawetę.

    Jest jeszcze opcja, że wiele usterek nie będzie Ci dokuczało, a najważniejsze żeby się koła kręciły, wtedy może znajdziesz jakiś kompromis.

    Ostatnia opcja to kupujesz takie auto i wymieniasz wszystko co tylko może Cię zawieść, ale nie uwierzyłbyś jaki rachunek by wyszedł w modelach 750.

    Ja swoją dopieszczam jak mogę, w zasadzie brak limitu kosztów, tylko czas, który sam spędzam na grzebaniu, a dwa tygodnie temu właśnie wróciłem lawetą. Przemyśl to sobie.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 24-06-2015 o 18:11
    pozdrawiam Bartek

  2. #12
    Doświadczony Użytkownik Awatar nino
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1,456
    BMW
    E32 735
    Skąd
    Katowice
    Jak jestem zwolennikiem gazu i sam posiadam sekwencję w R6, tak nie wyobrażam sobie gazowania M70. Żeby to miało ręce i nogi i było sprawne, to na prawdę trzeba mieć głęboką sakiewkę i człowieka, który nie spier... takiej instalacji. Koledzy praktycy napisali Ci swoją opinię, którą ja bym mocno wziął sobie do serca. Ale zrobisz jak uważasz.

  3. #13
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2015
    Posty
    47
    BMW
    E65 750i
    Skąd
    GR / DZG

    Post

    Chcę by samochód czasem mógł robić trasy i mam zaplecze do utrzymania go w dobrym stanie. Poza tym podstawowym zadaniem będzie bycie autkiem weekendowym. Mam na miejscu 750i i cieszy sobie człowiek ten model ponad 740 i 730, a na serwis nie narzeka. Bardzo możliwe, że kupił zadbany egzemplarz. Co do gazu to mnie rozbawiacie do łez, a cena instalacji to 8000 zł i jej zwrot nie zajmie długo więc co tu rozmawiać jak po roku czy dwóch już się jest na plus.

    E65 i E66 nie wygląda już jak BMW. Ten obrzydliwie spuchnięty nos mnie odrzuca więc nie ma mowy o prestiżu gdy auto ma twarz alergika. Teraz będę miał problem czy się przekonam do nowszej E38.

    Dziękuję wszystkim za podzielenie się swoimi doświadczeniami. Uciekam szukać :)

  4. #14
    Doświadczony Użytkownik Awatar nino
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1,456
    BMW
    E32 735
    Skąd
    Katowice
    Widzę, że jesteś tak mądry i obeznany w temacie, że też do końca nie rozumiem po co w takim razie zadajesz jakiekolwiek pytania na forum. Nikt nie napisał ile kosztuje instalacja i kiedy się zwróci, bo to nie o to w tym chodzi - to nie punto do jeżdżenia na co dzień po bułki. Chcesz zakładać, to załóż i jeździj. PS. Jak się nie mylę, to jesteś kolejnym forumowym trollem z dużą fantazją ;)

  5. #15
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    1,569
    BMW
    E38 750i 1997 rok
    Skąd
    Opolskie
    Kolego Buddy, radze Ci poczytać posty ttrola czy Qby.Jeden i drugi zjadl zeby na E32 750i i to co mówią to jest święta prawda.Jak szukasz na starcie oszczednosci przez instalacje LPG w takim aucie to znaczy, ze nie jest to auto dla Ciebie.

    Tymbardziej, ze przy takim aucie koszt paliwa to jest najmniej istotna sprawa.Chcąc doprowadzić takie auto do stanu tip top to kilkanascie/dziesiat tyś zł pojdzie jak nic.
    Dodam tylko, ze V12 na trasie średnio moze spalić mniej jak 10l przy normalnej jezdzie.
    Ostatnio edytowane przez impex ; 24-06-2015 o 19:19

  6. #16
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2015
    Posty
    47
    BMW
    E65 750i
    Skąd
    GR / DZG
    Ludzie co wy się tak czepiacie tego LPG ? Paliwo jak każde inne, a ja mam zaufanego gazownika, który zrobi dobrze i adekwatnie cenowo bo doskonale wiem, że wykonanie, części i zestrojenie to podstawa. Nie jestem trollem tylko jak do tej pory znalazłem 4 osoby, które powiedziały coś konkretnego m.i.n. kolega Qba i ttrol oraz jeszcze jedna na "bmw forum polska" plus właściciel na miejscu.

    Ciężko jest coś wychwycić wśród zakompleksionych właścicieli 730 i 740, a do tej pory mam tutaj dwa negatywne głosy dla tego silnika i modelu oraz dwa pozytywne, jeden z forum, a drugą osobę poznałem osobiście.

    Jak na razie stosunek 50 na 50 jest bardzo ryzykowny i wygląda to na żmudne poszukiwania, które jeśli zaowocują to będą cieszyć ale trzeba też umieć odpuścić. Zobaczymy co będzie.

    ----------------------------------------------------------------------

    Chciałbym jeszcze zapytać o E38.
    Podoba mi się ten egzemplarz, tj ogłoszenie mi się podoba:
    http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-7...-ID4paAZt.html

    Można dzwonić, pytać czy na starcie widzicie jakiś szwindel ?
    Ostatnio edytowane przez Buddy ; 24-06-2015 o 19:34

  7. #17
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    Cytat Zamieszczone przez Buddy Zobacz posta
    Potrzebuję samochodu do tras, będzie to naturalnie drugi samochód no i rajcuje mnie taki klasyczny samochód.
    Cytat Zamieszczone przez Buddy Zobacz posta
    Chcę by samochód czasem mógł robić trasy i mam zaplecze do utrzymania go w dobrym stanie. Poza tym podstawowym zadaniem będzie bycie autkiem weekendowym.
    Cytat Zamieszczone przez Buddy Zobacz posta
    Co do gazu to mnie rozbawiacie do łez, a cena instalacji to 8000 zł i jej zwrot nie zajmie długo więc co tu rozmawiać jak po roku czy dwóch już się jest na plus.
    Cytat Zamieszczone przez Buddy Zobacz posta
    a mam zaufanego gazownika, który zrobi dobrze i adekwatnie cenowo bo doskonale wiem, że wykonanie, części i zestrojenie to podstawa
    Wytłumacz mi i pewnie pozostałym też, jak z matematyczno-ekonomicznego punktu widzenia widzisz montaż instalacji LPG. Piszesz, że chcesz auto na trasy, jako drugie auto i na weekendy. Czyli relatywnie nie będzie eksploatowany jak taksówka w Warszawie. To w jaki sposób zakładasz szybki zwrot instalacji? Zaufany gazownik założy instalację w cenie dobrej flaszki? Czy tak zestroi cały układ, że będzie palić 10l lpg na 100km?
    Wziąłeś pod uwagę fakt, że silnik widlasty 12 cylindrowy jest tak popularny jak obecnie kasety VHS i mechanika który ma jakąkolwiek wiedzę na temat jego serwisowania możesz szukać jak wody na pustyni.

    Mądrujesz się tak, że ja nie wiem po co Ty nam tu pytania zadajesz? To chyba my powinniśmy pytać mam takie wrażenie.

    Impex ma rację. Qba i ttrol zęby zjedli na tych silnikach, a Twoje posty są jak policzek dla nich. Kup sobie 750, załóż gaz, rób trasy nawet do Monte Carlo w każdy weekend, ale jak to się mówi, niech jajko nie próbuje być mądrzejsze od kury.
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



  8. #18
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia
    Dlaczego twierdzisz,że właściciele 730 i 740 są zakompleksieni...z czego niby te kompleksy miały by wynikać?
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik Awatar qba
    Dołączył
    Sep 2011
    Posty
    692
    BMW
    E32 750iL, E46 330Ci
    Skąd
    Warszawa

    Post

    Panowie, dziękuję za miłe słowa, ale za jakiegoś wielkiego eksperta od M70 się nie uważam. Po prostu kupiłem auto które mimo super stanu miało swoje bolączki i nawet najbardziej polecani z polecanych mechaników (gdzieś już o tym pisałem) nie potrafili zdiagnozować problemu nierówno pracującego silnika. Aby uniknąć niepotrzebnych kosztów i naciągania, zacząłem czytać różne rzeczy w sieci i konsultować swoje przemyślenia z mądrzejszymi (ttrol). W efekcie silnik jest doprowadzony do porządku bez wymieniania wszystkiego w ciemno ale i bez druciarstwa.

    Dla mnie wniosek jest prosty - mimo tego, że mam zaufanie do swojego auta, nie odważyłbym się eksploatować go na codzień i jeździć wakacyjnie po Europie z rodziną. Pomijając koszty paliwa, 25 letni stary i w sumie dość skomplikowany samochód po pierwsze nie gwarantuje 100% dotarcia do celu a poza tym moim zdaniem mechanicy dla których codziennością było serwisowanie tych silników i zjedli na nich zęby albo są na emeryturze albo już nie żyją.

    Gadanie o kompleksach nie ma sensu. Jedni chcą mieć bardziej bezproblemowe auto (M30, M60) i to jest jak najbardziej słuszne, inni chcą się trochę powkurzać ale mieć coś wyjątkowego (M70). Patrząc na to ile zostało W PEŁNI SPRAWNYCH E32 z silnikami V12, wydaje mi się że powyższe co napisałem jest choć w części prawdziwe. Przez 4 lata przejechałem swoim E32 11 tys km a włożyłem ok 20 tys. PLN I to mimo tego, że kupiłem podobno jedną z najlepszych sztuk w kraju... Taka konkluzja.

  10. #20
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2015
    Posty
    47
    BMW
    E65 750i
    Skąd
    GR / DZG
    Bardziej tutaj rozprawiacie na temat LPG niż tego co pytam. Kolego Supermen napisałem jaki jest koszt i nie interesuje mnie czy wierzysz w to, że mam zaplecze mechaniczne i gazownika. Pytałem o E32, dwaj koledzy tutaj rzeczowo powiedzieli jakie mają doświadczenia i nie potrzebuje kolejnych bezsensownych postów.

    arturo193, przepraszam, nie twierdzę, że wszyscy tacy są. :) Po prostu spotkałem się z takim bełkotem na Bmw Forum Polska. Tam pierwsze dwie strony to marudzenie ludzi, którzy nie jeździli 750 i świata nie widzą poza swoim 740 i 730, a na kolejnej wypowiada się właściciel dwóch egzemplarzy sprowadzający ich do parteru.

    Dajcie spokój, tutaj widzę, że od razu jest od kilku osób negatywne nastawienie i wielka bomba w postaci LPG. Mogłem o tym gazie nie wspominać...

    By tylko uściślić do czego ma być ten samochód to na start ma nas zabrać po Europie bo chcę pokazać swojej kobiecie co ja w życiu zobaczyłem, a potem będzie głównie drugim samochodem, który nadal będzie gotów na jakiś przyjemny wyjazd po Polsce czy też Europie. E32 by się sprawdziło tylko po prostu musiałbym je przygotować i tak jak kolega ttrol mówi być gotowym, że walnie tak mocno, że tylko laweta będzie ratunkiem. Stąd pytanie o E38.

    Dziękuję tym, którzy podali mi konkretne argumenty, temat do zamknięcia, bo się wszyscy nie dogadujemy.
    Ostatnio edytowane przez Buddy ; 24-06-2015 o 21:32

Podobne wątki

  1. BMW serii 1
    Przez darkman w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 04-07-2011, 22:46
  2. nasze bmw jako sluzbowe
    Przez rodzinabmw w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 23-12-2010, 10:08
  3. BMW jako marka na 1 miejscu :)
    Przez ADASIO w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 08-05-2010, 16:41

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •