Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: wyciek oleju w e38 728ia

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    27

    wyciek oleju w e38 728ia

    witam wszystkich!! Właśnie zauważyłem że po wyjeździe auta z garażu pojawiła się plama oleju pod autem. Nie jest to duża plama ale pod spodem widać że są małe kropelki od strony kierowcy przy lewym kole przy tym plastiku zakrywającego silnik. W związku z tym mam pytanie ponieważ nie znam się za bardzo na naprawach itp więc może ktoś z was zna jakiegoś dobrego mechanika z Zielonej Góry lub okolic lub może mieliście podobny problem więc prosiłbym o jakąkolwiek rade. Pozdrawiam Mariusz

  2. #2
    Myślę że skoro wyciek nie jest duży to na spokojnie możesz zanurkować pod auto i spróbować wypatrzeć gdzie to cieknie. Osłony plastikowe dasz radę bez problemu zdjąć, wystarczy powykręcać śrubki trzymające na krawędzi osłony. Jak zlokalizujesz wyciek będzie można coś więcej powiedzieć i może skierować do konkretnego specjalisty :)
    [URL]http://7er.pl/showthread.php/9030-Damias[/URL]

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    216
    BMW
    740d
    Skąd
    ddz
    Z tej strony zazwyczaj cieknie wspomaganie i chyba jest to dosc czeste zjawisko

  4. #4
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    27
    Udało mi się sciągnąć osłone plastikową która zabezpiecza od dołu silnik i za bardzo nie widać miejsca z którego byłby widoczny wyciek ale najprawdopodobniej wycieka gdzieś z weżyka od wspomagania ponieważ zauważyłem ze zbiorniczek jest prawie pusty. i te wężyki co idą od niego są jakby wilgotne. Myslałem że może olej jest zbyt rzadki bo zalany został niedawno pełnym syntetykiem i cieknie właśnie któraś z uszczelek ale najprawdopodobniej będzie to chyba związane ze wspomaganiem.

  5. #5