Strona 27 z 28 PierwszyPierwszy ... 1725262728 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 261 do 270 z 280

Wątek: Drgania miedzy 110-130

  1. #261
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,438
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    No to jeszcze jedna rzecz mnie trapi. Myślałem, że to kwestia opon, ale i na starych letnich i na rocznych zimowych jest to samo. Przy niektórych prędkościach pojawia się dziwny efekt "mrowienia" idącego od podłogi. Strasznie to drażni. Tak, jakbym po tarce jechał. Wiecie co to może być? Auta mi nie ściąga, w zawieszeniu nic nie puka. Mam założone nowe łączniki stabilizatora i nowe łożyska FAG, a efekt dalej ten sam. Przejechałem opony ręką i nie czułem, żeby była wyząbkowane.

    Ciężko mi też powiedzieć, kiedy to się pojawiło. Czy to może być spowodowane złą zbieżnością? Jakiś czas temu miałem wyciągany silnik ze skrzynią. Czy to możliwe, że gdzieś coś ma jakiś luz? Coś jest niedokręcone?

  2. #262
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,346
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka
    Miałem dokładnie to samo. Szczególnie jak startowałem. Uczucie miałem tak jakbym jechał po bardzo nierównym asfalcie i na nim lekko podskakiwał tył - u mnie dziadki na taki asfalt mówili "pralka" . Po chwili ten efekt ustawał. Opony miałem funkiel nówki. U mnie po wymianie łożyska z tył i zbieżności problem się skończył. Wtedy nie wyważałem kół.

    Jeśli mrowienie Ci nie ustaje i pojawia się tylko w określonych prędkościach, to też miałem taki efekt jak mi właśnie zchrzanili wyważenie kół przed samym sylwestrem. Przełóż koła z tyłu na przód (jeśli nie masz różnych rozmiarów, tak jak ja z letnimi R19) i sprawdź, czy się poprawiło. U mnie wtedy przy hamowaniu zaczęło przodem rzucać - efekt jak krzywe tarcze, co nie występowało, jak niewyważone koła były na tyle.

    Jeśli nie, to jeszcze do sprawdzenia łożysko podporowe wału.

  3. #263
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,438
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    No właśnie też trochę podejrzewam podporę wału. Rok temu wymieniany był łącznik wału. Podporę też kupiłem, ale mechaniol powiedział, że stara podpora jest ok, to co będzie OEM na Febi wymieniać. Jak miałem robione uszczelniacze na wyciągniętym silniku, to chciałem ją zabrać, żeby chłopaki przy okazji ją wymienili, ale zwyczajnie zapomniałem ją zabrać ze sobą do DZG i teraz jakby to było to, to mam robotę ekstra, bo zaś trzeba cały wydech zwalać :/

    A efekt jeszcze przyrównałbym do tego jakby piasek mielił w jakimś młynku.

  4. #264
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2008
    Posty
    267
    BMW
    e38 728 lift ,e53 X5,e65 750i, e66 750li
    Skąd
    Siemianowice Sl
    Mam takie pytanko w temacie drgań umnie pojawiają się drgania powyżej 100 km przy odpuszczaniu nogi z gazu po dodaniu gazu znikają czyli pod obciążeniem ich niema .Wymieniłem złącze elastyczne wału ze skrzynią podpora ori i była ok wiec jej nie ruszalem po tej wymianie było lepiej ale nie do końca a teraz znowu jest tak samo.Poprostu zaczyna mnie to irytować i zaczynam się zastanawiać czy to np nie wina sprzęgła bo ewidentnie jest to temat napędowy tylko co może ktoś miał podobny temat i coś podpowie czyżby to ta podpora ale nie jest zerwana ani niema luzów.

  5. #265
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,346
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka
    Przednie banany sprawdzałeś? To jest pierwsze do przejrzenia. Nie patrz na ich stan wizualny, tylko jedź na szarpaki i niech diagnosta sprawdzi jak bardzo się odkształcają. Ja banany miałem zużyte, ale jakbyś zobaczył je, to byś nie podejrzewał, że cokolwiek im jest. Przy przyspieszaniu nie szarpało, tylko jak jechałem ze stałą prędkością (to też nie zawsze), albo gdy odpuszczałem gazu.
    Nie staraj się logiką kierować, bo to BMW :). U mnie koła były niewyważone, a biło tylko przy hamowaniu, jakby tarcze były krzywe.

    Inna przyczyna była już tutaj wymieniana (o ile dobrze pamiętam) - konwerter. Ale jak go sprawdzić, to niestety ja nie wiem.

  6. #266
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2008
    Posty
    267
    BMW
    e38 728 lift ,e53 X5,e65 750i, e66 750li
    Skąd
    Siemianowice Sl
    Zawieszenie całe nowe .Odczucie jest takie jakby wał był niewyważony .

  7. #267
    Vip Vip Awatar kruger32
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,827
    BMW
    BMW e38 750 il audi a8 d3 4.2tdi exlusive
    Skąd
    Bielsko

    Post

    [QUOTE=damned1;507469]No właśnie też trochę podejrzewam podporę wału. Rok temu wymieniany był łącznik wału. Podporę też kupiłem, ale mechaniol powiedział, że stara podpora jest ok, to co będzie OEM na Febi wymieniać. Jak miałem robione uszczelniacze na wyciągniętym silniku, to chciałem ją zabrać, żeby chłopaki przy okazji ją wymienili, ale zwyczajnie zapomniałem ją zabrać ze sobą do DZG i teraz jakby to było to, to mam robotę ekstra, bo zaś trzeba cały wydech zwalać :/

    A efekt jeszcze przyrównałbym do tego jakby piasek mielił w jakimś młynku.


    Ja bardziej stawiam na przegub miedzy wałem a dyferencjałem o ile jest to tak samo skonstruowane jak w e38 ja u siebie wymieniłem i podporę i przegub przy skrzyni poduszki pod skrzynią a efekt młynka chrobotania ustał dopiero po nałożeniu smaru do tego przegubu i sądzę że to starszy na parę tysięcy a wymiana jest nieunikniona


    1 Miejsce
    w konkursie na auto zlotu - Ślesin 2014 w kategorii E38

    3 Miejsce
    w
    konkursie na najładniejsze auto X VIP-owskiego zlotu 2015

  8. #268
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2008
    Posty
    267
    BMW
    e38 728 lift ,e53 X5,e65 750i, e66 750li
    Skąd
    Siemianowice Sl
    No jest to możliwe tylko nie pamiętam czy tak samo to wygląda muszę jeszcze raz zrzucić wydech i to posprawdzam bo lubię te autko a to doprowadza mnie do szewskiej pasji .Dzięki za podpowiedź

  9. #269
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,438
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    "Mody na sukces" ciąg dalszy. Z wyważania na aucie na tę chwilę nici, bo tuż przed tym zabiegiem pojechałem na zbieżność i się okazało, że prawy drążek szlag trafił (wymieniany w całości w maju 2015). Chłopaki mi wymienili, poustawiali jak trzeba i na wyważanie było już za późno, a rano w drogę. Teraz jestem 1000km dalej i bicia nadal występują. Przy 130km/h są delikatne i nasilają się w zakrętach (np. jadąc autostradą). Chrobotanie się nieznacznie zmniejszyło, ale zastanawiam się, czy lewy drążek też nie mówi powoli "papa" (też wymieniany w maju). Do tego zastanawiam się nad wymianą "bananów", które nomen-omen też już raz były zmieniane.

    Wygląda na to, że w tym miesiącu Buma sobie trochę odpocznie od dłuższych tras i będzie się raczej kręcić po mieście, więc się zastanawiam, czy jechać na to doważanie, czy nie i czy nie lepiej tę kasę zaklepać na nowe części.

  10. #270
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,420
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Lewy drążek mam do sprzedania jak byś chciał. Ja wymieniłem niepotrzebnie

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 284
    Ostatni post / autor: 22-02-2017, 22:35
  2. Skrzynia, błąd 130 i 59. Co to kurna jest?
    Przez Mateo38 w dziale Diagnostyka / AUDIO / VIDEO / NAVI
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-09-2011, 19:55

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •