Adaptive Drive = EDC + Dynamic Drive
W tej opcji zawieszeniowej zawsze te dwa systemy były razem, to poprostu inna nazwa dla tych dwóch systemów razem.Wtedy w kodach wyposażenia masz tylko nazwe Adaprive Drive ( S2VAA - Chassis&Suspend. setup"Adaptive Drive" ) W innym przypadku można mieć regulowaną twardość amortyzatorów ( EDC ) , lub Dynamic Drive czyli aktywne stabilizatory które odpowiadają za przechył auta w zakręcie. Wtedy w kodzie wyposażenia są rozpisane te dwie opcje osobno.
Co do pneumatyki w E65 , to jej nie ma ( ok może być z tyłu jeśli jest wersja z samopoziomowaniem S220A Niveauregulierung - Self-leveling suspension , wtedy są miechy pneumatyczne, kompresor, ale tylko na tylnej osi ) , przód jest zawsze na zwykłych sprężynach, może mieć tylko regulowaną twardość amortyzatorów (EDC) ale nigdy nie jest to pneumatyka.
Czyli max wyposażeniem zawieszeniowym dla E65 jest Adaptive drive ( czyli EDC + DD ) + Nivo na tylnej osi ( miech pneumatyczny w którym także jest regulacja twardości amortyzatora )