Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 64

Wątek: BMW E38 VS Mercedes W220 VS Lexus LS VS Coś innego? Pomoc w wyborze?

  1. #31
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    1,569
    BMW
    E38 750i 1997 rok
    Skąd
    Opolskie
    Siedze z przyzwyczajenia i może też uda mi się komuś otworzyć oczy co do tego świetnego E38 :) Ja również miałem od czynienia z W140 i W220 takze wiem jakie te auta są w srodku i na zewnątrz.W140 rowniez posiadał moj tata.
    Co do foteli z E38 to fakt-fajna jest opcja łamania w połowie oparcia.W wieku 16 lat jak kupiłem E38 fajnie mi sie siedziało na tych fotelach, a teraz im wiecej siedze czy jade w tym aucie to wydają mi się strasznie twarde.
    Jak autor chce jakąś limuzyne niech kupi Mercedesa-chociaz nie bedzie tracić tak na wartości.Mowa oczywiscie o W140.Co do W220 to tylko V12 bo rzeczywiscie jest troche tych bolączek, mozna powiedzieć, ze porownywalnie z E65.

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Pawliko
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    931
    BMW
    Audi A5 Coupe 2.7 TDI S-line
    Skąd
    Szczecin / Gryfice
    Blog
    4
    Przecież Impex ma takie samo prawo jak i my, do wyrażania swojej opinii ;) Nie możemy w kółko zachwalać czegoś, co jest... trochę ponad przeciętne :P
    Też jestem bardzo ciekaw W220, mam teraz kilka ofert zamiany ale jednak fanpage "Beka z W220" skutecznie odstrasza fotkami z uwalonym airmatic'iem :D
    Były:
    VW Jetta A2
    Opel Astra G Caravan
    BMW E32 730i[*][*]
    VW Passat B5 Variant
    BMW E38 728iA
    BMW E39 535iA
    Audi A3 8P 2.0T++
    Audi A6 C6 2.7 TDI++ Quattro
    BMW E91 318d+
    VW Phaeton 3.2
    Astra GTC OPC Line
    Mercedes CLK W209 200K lift
    BMW E90 320dA 177KM 08'

  3. #33
    Doświadczony Użytkownik Awatar prezE32s
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    Było 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Skąd
    Chojnów
    Temat idealny dla mnie :D miałem A8 D2 Lift, Phaetona, W211, A8 D3, E65 i teraz mam W220 S500. Mercedes największa kanapa ze wszystkich aut, ale za to nadrabia mocą, naprawdę świetnie jedzie. Według mnie najlepszym z tych aut jest VW Phaeton, nowoczesna stylistyka, środek miazga i spośród silników też jest w czym wybierać.

  4. #34
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,289
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Cytat Zamieszczone przez darekbb Zobacz posta
    Klima automatyczna, elektryczne + podgrzewane fotele z pamięcią, webasto, szyby podwójne, ksenony, skrzynia automat, co mi więcej potrzeba? :P
    Takie wyposażenie było by nie zle w astrze 3

  5. #35
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2015
    Posty
    7
    BMW
    E38
    Skąd
    mam wiedzieć?
    Cytat Zamieszczone przez Pawliko Zobacz posta
    Przecież Impex ma takie samo prawo jak i my, do wyrażania swojej opinii ;) Nie możemy w kółko zachwalać czegoś, co jest... trochę ponad przeciętne :P
    Też jestem bardzo ciekaw W220, mam teraz kilka ofert zamiany ale jednak fanpage "Beka z W220" skutecznie odstrasza fotkami z uwalonym airmatic'iem :D
    Akurat w moim wypadku VW odpada miałem jednego VW i na tym juz pozostane, swietnie skoro miales te wszystkie auta o ktorych toczymy tutaj wypowiedzi opisz sowje plusy i minusy oraz ewentulane wieksze wydatki na naprawy eksploatacyjne.

  6. #36
    Doświadczony Użytkownik Awatar prezE32s
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    Było 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Skąd
    Chojnów
    Napraw nie miałem żadnych bo z żadnego z nich nie korzystałem dłużej niż rok czasu. W A8 zarówno D2 i D3 pierwsze co to rozrząd, koszt około 2000zł, w D3 zaczynały mi już stukać nastawniki wałków rozrządu i świecił przez to Check (coś jak Vanos w BMW) Phaetony miałem dwa 3.2 V6 benzyna i 5.0 V10 Tdi, ale jeśli nie chcesz VW to temat pomijam. W211 super auto, ja miałem 2.7 CDi mocy trochę mało i do tego wolna skrzynia... w Mercedesie naprawiałem zawór Lock Up w skrzyni no i standardowo przy tym wymiana oleju. Przy sprzedaży auta zepsuło się sprzęgło przy alternatorze. W E65 miałem diesla 4.0 V8, wszystko hulało okej, jedynie zaczynał się problem ze skrzynią, podczas butowania na czwartym biegu dostawała jakby uślizgu, potem było łupnięcie i auto jechało dalej normalnie. Nie naprawiałem tego, ale nie sądzę, że zwykła wymiana oleju by pomogła. S500 użytkuję od wtorku więc wiele nie mogę napisać poza tym, że airmatic nawet na trybie sport jest bardzo miękki no i że silnik 5.0 V8 w tym aucie to istny szatan :) jak potrzebujesz jeszcze jakiś informacji to wal śmiało :)

  7. #37
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    1,569
    BMW
    E38 750i 1997 rok
    Skąd
    Opolskie
    Cytat Zamieszczone przez prezE32s Zobacz posta
    Napraw nie miałem żadnych bo z żadnego z nich nie korzystałem dłużej niż rok czasu. W A8 zarówno D2 i D3 pierwsze co to rozrząd, koszt około 2000zł, w D3 zaczynały mi już stukać nastawniki wałków rozrządu i świecił przez to Check (coś jak Vanos w BMW) Phaetony miałem dwa 3.2 V6 benzyna i 5.0 V10 Tdi, ale jeśli nie chcesz VW to temat pomijam. W211 super auto, ja miałem 2.7 CDi mocy trochę mało i do tego wolna skrzynia... w Mercedesie naprawiałem zawór Lock Up w skrzyni no i standardowo przy tym wymiana oleju. Przy sprzedaży auta zepsuło się sprzęgło przy alternatorze. W E65 miałem diesla 4.0 V8, wszystko hulało okej, jedynie zaczynał się problem ze skrzynią, podczas butowania na czwartym biegu dostawała jakby uślizgu, potem było łupnięcie i auto jechało dalej normalnie. Nie naprawiałem tego, ale nie sądzę, że zwykła wymiana oleju by pomogła. S500 użytkuję od wtorku więc wiele nie mogę napisać poza tym, że airmatic nawet na trybie sport jest bardzo miękki no i że silnik 5.0 V8 w tym aucie to istny szatan :) jak potrzebujesz jeszcze jakiś informacji to wal śmiało :)
    Jezdziles moze W220 z ABC? Bo to nie tylko w S600 było w standardzie, mozna było domowić do innych pojemnosci czy to 5.0 czy 4.0 cdi.Ciekawe jaka jest roznica w prowadzeniu i ogolnej wygodzie.

  8. #38
    Doświadczony Użytkownik Awatar prezE32s
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    Było 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Skąd
    Chojnów
    Jechałem raz S400 CDi z ABC, ale na w miare równej drodze, auto było twardsze Le najlepszy było jak wyrywało do góry po naciśnięciu przycisku podnoszenia, nie było to stopniowe jak w pnumatyce, tylko ułamek sekundy i auto w górze :)

  9. #39
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2015
    Posty
    7
    BMW
    E38
    Skąd
    mam wiedzieć?

    Post

    Cytat Zamieszczone przez prezE32s Zobacz posta
    Napraw nie miałem żadnych bo z żadnego z nich nie korzystałem dłużej niż rok czasu. W A8 zarówno D2 i D3 pierwsze co to rozrząd, koszt około 2000zł, w D3 zaczynały mi już stukać nastawniki wałków rozrządu i świecił przez to Check (coś jak Vanos w BMW) Phaetony miałem dwa 3.2 V6 benzyna i 5.0 V10 Tdi, ale jeśli nie chcesz VW to temat pomijam. W211 super auto, ja miałem 2.7 CDi mocy trochę mało i do tego wolna skrzynia... w Mercedesie naprawiałem zawór Lock Up w skrzyni no i standardowo przy tym wymiana oleju. Przy sprzedaży auta zepsuło się sprzęgło przy alternatorze. W E65 miałem diesla 4.0 V8, wszystko hulało okej, jedynie zaczynał się problem ze skrzynią, podczas butowania na czwartym biegu dostawała jakby uślizgu, potem było łupnięcie i auto jechało dalej normalnie. Nie naprawiałem tego, ale nie sądzę, że zwykła wymiana oleju by pomogła. S500 użytkuję od wtorku więc wiele nie mogę napisać poza tym, że airmatic nawet na trybie sport jest bardzo miękki no i że silnik 5.0 V8 w tym aucie to istny szatan :) jak potrzebujesz jeszcze jakiś informacji to wal śmiało :)
    ]

    Jezeli chodzi o A8 d3 mialem doczynienia z 4.2 bardzo dobre auto ale nie ten budzet, co do W211 to jednak nie ten sam komofrt i jakosc wygluszenia co E38 i W220 prawda?
    Jak mozesz napisac co cie sklonilo do zakupu W220 jaki koszt( moze byc na PW) co na wstepie do zrobienia oraz czy posiada duzo rudej?

  10. #40
    Doświadczony Użytkownik Awatar prezE32s
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    Było 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Skąd
    Chojnów
    Miałem na handel Passata B6 w maks opcji i dostałem go w rozliczeniu, rudej ma bardzo mało, widocznych punktów korozji prawie wogóle. Na wstępie do przejrzenia gaz, bo coś buja na jałowych. A do W220 przymierzałem się kilka razy, bo bardzo mi się podoba to auto, a że Passat to nie samochód to decyzja była jednoznaczna :) w211 o wiele mniejsze auto, jak się dobrze wyłożysz, pasażerowie z tyłu nie mają miejsca... ale komfort jak trafisz na airmaticu nie będzie najgorszy :)

Podobne wątki

  1. [E38] POMOC w wyborze e38
    Przez pawelst3c w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 11-09-2014, 06:21
  2. Mercedes w220 s 500 long w podejrzanie niskiej cenie
    Przez marek1132 w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 20-02-2014, 17:52
  3. E38 vs Mercedes W220
    Przez Aldik w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 50
    Ostatni post / autor: 06-10-2013, 21:21
  4. [E38] Pomoc w wyborze auta E38 740i, pare propozycji z allegro...
    Przez WŁOCHU w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 22-09-2012, 10:13
  5. [E38] Pomoc w wyborze auta E38 740i, pare propozycji z allegro...
    Przez WŁOCHU w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-09-2012, 22:21

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •