Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 48

Wątek: Witam wszystkich forumowiczów.

  1. #1
    Początkujący Użytkownik Awatar mkochano
    Dołączył
    Jun 2015
    Posty
    15
    BMW
    2003 e65 "z ambasady" ;)
    Skąd
    podkarpackie

    Post Witam wszystkich forumowiczów.

    Jestem nowy w temacie BMW ogólnie a na forum rejestruję się gdyż poszukuję dla siebie e65 i liczę na pomoc społeczności w razie gdy pojawią się "trudne" pytania :) Mam nadzieję, że sam również do czegoś się przydam jak już nabędę trochę doświadczenia w temacie. Mój rejon - okolice podkarpacia i małopolski.

  2. #2
    użytkownik Awatar ADASIO
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    9,182
    BMW
    BMW 750 LIX G12 FROZEN GREY MAT
    Skąd
    SILESIA City
    W I T A M

    a w jaki motor celujesz?
    https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!

    ____________________________________________
    ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
    ex - BMW E66 745 Li black metallic
    ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic

  3. #3
    Początkujący Użytkownik Awatar mkochano
    Dołączył
    Jun 2015
    Posty
    15
    BMW
    2003 e65 "z ambasady" ;)
    Skąd
    podkarpackie

    Post

    Cytat Zamieszczone przez ADASIO Zobacz posta
    W I T A M

    a w jaki motor celujesz?
    Myślałem od 4.4 w górę, obowiązkowo bez gazu, auta używam sporadycznie więc koszty paliwa raczej mnie nie interesują, trochę czytałem już opinii na tym forum i z tego co kojarzę to 745 lub 750 są generalnie polecane, chociaż gdybym trafił fajne v12 to po upewnieniu się że nie jest szrotem może też bym nie pogardził

    Dodatkowo może dodam, że bardziej podoba mi się wersja przedliftowa, może jestem jakiś zdziadziały czy coś ale tak samo mam w przypadku innych samochodów np audi :)

    ​Edytuj posty!
    Ostatnio edytowane przez Anatol ; 05-06-2015 o 08:57

  4. #4
    użytkownik Awatar ADASIO
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    9,182
    BMW