Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345
Pokaż wyniki od 41 do 48 z 48

Wątek: Witam wszystkich forumowiczów.

  1. #41
    Początkujący Użytkownik Awatar Maciej17
    Dołączył
    Sep 2014
    Posty
    28
    BMW
    E65 3.0D 2004r.
    Skąd
    Mrągowo
    Bez przesady może trochę źle to zrozumieliście :) Nie zrobiłem nią 500km przez rok jeżdżąc tylko do kościoła..Bmw wyciągam z garażu co jeden-dwa dni max ile stała w garażu to może 5-6 dni w zimę... Co do tematu nie kupiłem auta w komisie tylko od prywatnego właściciela który sprowadził ją z Holandii i jestem w Polsce drugim niej właścicielem no może po prostu dobrze trafiłem. Ale mam taką pracę w której po prostu BMW jest mało funkcjonalne :) Tak czy siak przez rok w miarę dużo nią zrobiłem i po prostu sobie chwalę a wcześniej patrzyłem dużo e65 po 40-45 tysięcy i w każdej zawsze coś...Jak pojechałem patrzyć tą za 35 tysięcy to już byłem tak optymistycznie nastawiony ze byłem pewny że nie kupię hehe.. A jednak! Co do awaryjność mojego auta przekonam się jak syn skończy prawo jazdy hehe... Życzę autorowi tematu szerokości i bez awaryjność :)


    Edit:
    Rocznik 2004 16 grudnia czyli końcówka już modelu przed lifta.
    Ostatnio edytowane przez Maciej17 ; 17-06-2015 o 16:25

  2. #42
    Początkujący Użytkownik Awatar mkochano
    Dołączył
    Jun 2015
    Posty
    15
    BMW
    2003 e65 "z ambasady" ;)
    Skąd
    podkarpackie
    Widzę, że strasznie poważna dyskusja się wywiązała w tym wątku na temat kupić czy nie kupić, co i za ile. Napiszę tylko zdawkowo, że widziałem tego typu dyskusje na tym forum już co najmniej kilka razy i to jeszcze zanim zdecydowałem się na zakup i wg. mnie są niepotrzebnie powtarzane.

    Ja tymczasem jestem po wymianie oleju w skrzyni, dziwnie się zachowywała - tzn wyglądało to tak jakby czasami przy większym obciążeniu zrzucała bieg na niższy a potem zaraz na wyższy i tak w kółko. Jeden telefon do chłopaków od skrzyń, na następny dzień wizyta, wymiana oleju (zwykła) i skrzynia chodzi o niebo lepiej. Został tylko efekt delikatnego szarpnięcia przy zmianie pomiędzy 1 i 2 lub w okolicach ale to wynika zapewne ze zużycia skrzyni.

    Z rzeczy które zostały to katalizator, chociaż pewnie da się jeździć z wypalonym (tak podejrzewam)? Przynajmniej jakiś czas aż u mechanika zwolni się kolejka.

    Dodatkowo problem z czujnikiem wałka rozrządu, trzeba będzie rozebrać trochę góry silnika i zobaczyć co tam siedzi (jestem przygotowany na najgorsze ale nie w strachu ani żadnej tam panice :D)

    Kolejna rzecz na którą dzisiaj zwróciłem uwagę to delikatne drgania jak odpuszczam gaz przy dużej prędkości lub jak auto leci z górki i jest hamowanie silnikiem, to jest taki efekt jak by się najechało na takie paski przed przejściem dla pieszych tylko zdecydowanie mniej odczuwalne, przy przyspieszaniu i równej jeździe jest cisza, podobnie jeżeli drga i nacisnę hamulec to też ustają, więc zgaduję że okolice napędu - być może łącznik wału i tam najpierw poszukam ale jeżeli macie inne pomysły to piszcie.

    Pooglądałem auto na podnośniku od spodu, generalnie normalnie użytkowane auto, delikatne ślady korozji na niektórych śrubach i na tylnym moście poza tym trochę obtarta osłona pod silnikiem i ze 3 nieoryginalne wkręty trzymające tę osłonę, trochę przyrdzewiałe osłony zacisków hamulców a poza tym to niezbyt jest się do czego przyczepić.

    Najgorsze jest to czekanie na fachowców :)
    http://7er.pl/signaturepics/sigpic14813_1.gif

  3. #43
    Zaawansowany Użytkownik Awatar IceMan11
    Dołączył
    Feb 2015
    Posty
    137
    BMW
    E39 528iA 1999
    Skąd
    Kościan
    Czekanie to małe piwo w porównaniu z ich cennikami :)

  4. #44
    Początkujący Użytkownik Awatar mkochano
    Dołączył
    Jun 2015
    Posty
    15
    BMW
    2003 e65 "z ambasady" ;)
    Skąd
    podkarpackie
    Chyba znalazłem taki sam problem z drganiami przy hamowaniu silnikiem:

    http://7er.pl/showthread.php/37971-d...B1cznik+wa%B3u

    Gość twierdzi, że to był łącznik i podpora wału, więc tam poszukam.
    http://7er.pl/signaturepics/sigpic14813_1.gif

  5. #45
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2012
    Posty
    109
    BMW
    e38
    Skąd
    Poznan
    Armenia nie dbała o swoją flotę :D

    Cytat Zamieszczone przez mkochano Zobacz posta
    Kolejna rzecz na którą dzisiaj zwróciłem uwagę to delikatne drgania jak odpuszczam gaz przy dużej prędkości lub jak auto leci z górki i jest hamowanie silnikiem, to jest taki efekt jak by się najechało na takie paski przed przejściem dla pieszych tylko zdecydowanie mniej odczuwalne, przy przyspieszaniu i równej jeździe jest cisza, podobnie jeżeli drga i nacisnę hamulec to też ustają, więc zgaduję że okolice napędu - być może łącznik wału i tam najpierw poszukam ale jeżeli macie inne pomysły to piszcie.
    Objawy dosc typowe dla zuzytego konwertera (sprzegla hydrokinetycznego) choc oczywiscie to nie musi byc to

  6. #46
    Początkujący Użytkownik Awatar mkochano
    Dołączył
    Jun 2015
    Posty
    15
    BMW
    2003 e65 "z ambasady" ;)
    Skąd
    podkarpackie
    Wymieniłem łącznik wału - miał niezłe luzy - tak na oko z 8 mm :), podpora wyglądała ok, efekty specjalne ustały. Sprawdziłem wizualnie prawy katalizator bo tak jak wcześniej pisałem miałem błąd z nim związany na komputerze. Wygląda na to, że czeka mnie wymiana w niedalekiej przyszłości bo widać delikatne oznaki - trochę drobin na dnie i kilka oczek siatki zatkanych. Oprócz tego muszę zaglądnąć do układu podciśnienia (kolejny z 3ch błędów które miałem) - dzisiaj słuchałem pompki podciśnienia na zimnym silniku i chodziła przez około 20-30 sekund, możliwe więc że rurki są przytkane, bądź zawór zwrotny jest zwalony bądź też to ustrojstwo które załącza zawór - na razie nie wiem ale raczej nic wielkiego.
    http://7er.pl/signaturepics/sigpic14813_1.gif

  7. #47
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez mkochano Zobacz posta
    Kolejna rzecz na którą dzisiaj zwróciłem uwagę to delikatne drgania jak odpuszczam gaz przy dużej prędkości lub jak auto leci z górki i jest hamowanie silnikiem, to jest taki efekt jak by się najechało na takie paski przed przejściem dla pieszych tylko zdecydowanie mniej odczuwalne [...]
    Ten efekt też ustał po wymianie łącznika wału? Miałem podobnie. Gdy chwilowe spalanie było w okolicach 5l (czyli bardzo niskie) słychać/czuć było jakby dudnienie. Takie duszenie się silnika charakterystyczne np. w ciężarówkach, gdy używa się hamulca górskiego. Faktycznie najczęściej miałem tak przy zjazdach z górki, gdy komputer wysterowywał rozrząd, żeby był lepszy efekt hamowania silnikiem. Nie przejmowałem się tym, bo tak jak pisałem, efekt znany mi z trucków, więc uznałem, że tak pewnie musi być i w E65. Tym czasem po wymianie odm, efekt kompletnie zniknął. Dalej czuć, że auto jest mocno hamowane przez silnik przy zjazdach, ale nie ma tego efektu dudnienia.

  8. #48
    Początkujący Użytkownik Awatar mkochano
    Dołączył
    Jun 2015
    Posty
    15
    BMW
    2003 e65 "z ambasady" ;)
    Skąd
    podkarpackie
    Tak ,ten efekt ustał po wymianie łącznika wału, teraz zero drgań i efektów specjalnych czyli tak jak powinno być.

    Tak dla potomnych i dla kolegów wyżej, którzy się zastanawiali nad kosztami:

    Trochę czasu minęło, jestem po wymianie uszczelniaczy, czyszczeniu silnika z nagaru, wymianie kolektora ssącego wraz z silniczkiem, uszczelek, węży, prowadnic napinaczy i wszystkich gumowych duperelków z silnika, polerce lakieru i lamp, wymianie tarcz hamulcowych i klocków z tyłu, wymianie oleju, adaptacji akumulatora, renowacji felg (nadspawanie rantów, polerka lakierowanie), wymianie filtra paliwa.
    Doliczając wszystko co zrobiłem od kupna samochodu (skrzynia, klima, łącznik, żarówki, lusterko itp) włącznie z kupnem samochodu i wszystkimi opłatami rachunek wynosi około 39k pln brutto (praktycznie wszystko na fakturę w celu późniejszego chociaż częściowego odliczenia).

    Czy to dużo czy mało to już sami oceńcie.
    Jako że oficjalna historia aso kończyła się 4 lata temu postanowiłem zrobić to tak jak należy i nie oszczędzać.
    W sumie jeszcze przydałyby się nowe świece więc to w następnym tygodniu bo nie dotarły z zamówienia.
    3ma wytartymi przyciskami w kabinie średnio się już przejmuję :).
    Za to jest kolejna rzecz, która mnie niepokoi, mechanicy stwierdzili że pokrywa od sławnej rury wygląda na oryginalną a śruby na nigdy nie ruszane :/ nie wiem czy to można tak stwierdzić prosto na podstawie oględzin. Sam nie wiem czy w to wierzyć, chociaż w sumie wszystko w tym silniku jak i samochodzie wyglądało na oryginalne nawet uszczelki silnika czy filtr paliwa :/. Ciekawe czy to możliwe, że ta rura tyle tam sobie siedzi i jest cisza, kto wie może i ją przyjdzie wymienić za jakiś czas chociaż dzisiaj to już nie takie koszta jak dawniej. Oczywiście w razie 'w' jedyna słuszna opcja - sebrurka ;)
    Pozdrawiam forumowiczów.
    Ostatnio edytowane przez tuczi77 ; 25-07-2015 o 15:50
    http://7er.pl/signaturepics/sigpic14813_1.gif

Podobne wątki

  1. [E38] Witam wszystkich forumowiczów!
    Przez michal.kulas w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 03-07-2014, 22:30
  2. [E38] Witam wszystkich forumowiczów!
    Przez Łukasz86 w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 12-04-2014, 10:25
  3. [E32] Witam wszystkich forumowiczów
    Przez Lucash w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 21-07-2013, 16:08
  4. [E38] Witam wszystkich forumowiczów
    Przez HAIDI78 w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 24-02-2012, 18:31
  5. [E65/66] Witam wszystkich forumowiczów
    Przez syneka8 w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 24-01-2012, 13:32

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •