-
Początkujący Użytkownik
pisząc o wydatkach jakie miałem lub jakie sie szykuja nie chce powiedziec ze auto jest drogie w serwisowaniu tylko naswietlic sprawe ze skoro tyle a tyle musze wydac to po cholere pakowac sie jeszcze w remont skrzyni przez nie umiejetne jej uzywanie. Tym bardziej ze kilka miesiecy temu byla remonotwana :] Byłem przygotowany na wyzsze wydatki niz przy innych markach. 7 w zakupie szczegolnie e38 nie sa drogie ale utrzymanie ich w nienagannym stanie juz kosztuje i swiadom tego chce utrzymywac auto w nienagannym stanie technicznym jak i wizualnym (chociaz nie planuje obnizen, wiekszych felg itd, bo to nie na nasze drogi :P ) az do odsprzedazy i zamiany na e65 albo e60. Jedno jest pewne ze nastepne BMW musi miec obowiazkowo V8 pod maska, dzwiek tego silnika nie umywa sie do r6 czy nawet V6, przyznam sie ze jesli chodzi o r6 w bmw to sie nigdy nie wsluchiwalem :razz:
Wiec nie offtopujac....
jak na razie widze ze jesli chodzi o zmiane z D na R i na odwrot nie popelniam bledu bo zatrzymuje auto do konca i wciskam do konca hamulec i czekam sekunde az auto przysiadzie (ze zmiany R na D) i dopiero ruszam. Ale widze ze nie trzeba sie martwic przelaczeniem z D na S to dobra informacja
ostatnio byłem w trasie dzien po zakupie 7 i bałem sie właczyc S podczas jazdy :razz:
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum