Panowie masakra- mam na mysli wasze wiadomosci na temat uzytkowania automatow ;)
1. ZAWSZE MOZNA WRZUCIC NA LUZ w czasie jazdy obojetnie z jaka predkoscia sie jedzie- NIC SIE SKRZYNI NIE STANIE, do tego przystosowana jest kazda skrzynia- nie wiem czy zauwazyliscie wrzucenie N nie wymaga wcisniecia przycisku blokady m.in po to zeby moznabylo w kazdej chwili w razie potrzeby wrzucic N
2. Zjezdzanie z kazdej gorki na N- mega kula w plot ;) Greg kilka postow wyzej opisal mechanizm dzialania ukladu wtryskowego wiec zadna to oszczednosc
3. Holowanie z wlaczonym silnikiem- dzwignia w pozycji N hulaj dusza mozna ciagnac i 200km/h
4. Holowanie z wylaczonym silnikiem- max 50km/h i max odcinek 50km potem przerwa 1-2h i mozna znowu holowac 50km i tak w kolko
5. W E38 mozna nawet w czasie jazdy 200km/h do przodu wrzucic R !! Skrzynia jest idiotoodporna i na tyle inteligentna ze nie wrzuci wsteki DOPUKI auto sie nie zatrzyma :] wiec tez NIC SIE NIE STANIE (nie radze probowc tego w innych autach i skrzyniami sterowanymi cisnieniowo ;) )
6. Wrzucenie w czasie jazdy na P moze zakonczyc sie polamaniem bolca blokujacego auto na postoju (stad te zgrzyty przy aucie ktore sie porusza)- jak to sie posypie do skrzyni to kazdy raczej skutow tego sie domysla :D
7. Tak jak Wojtek pisal - grzanie silnika benz na postoju = jego zarzynanie wiec stanowczo odradzam, skrzyni to nie zaszkodzi
Jakie chlodzenie katalizatorow...??? ->![]()
8. Start automatem z full obrotow uda sie tylko kilka razy :D ;D a potem remont