Kupno bmw 750i lub 550i. f01 czy f10

Wątek: Kupno bmw 750i lub 550i. f01 czy f10

  1. Awatar euro_tuned

    euro_tuned powiedział/a:
    2011 rok 140 000przebiegu. Jestem bardzo zadowolony.
     
  2. integron powiedział/a:
    U mnie 99tys 2010r.
     
  3. Awatar phmb

    phmb powiedział/a:
    W mojej F02 2012rok przy 94 000km przebiegu właśnie poobracały się panewki. Motor do wymiany - czyli faktycznie coś z tymi silnikami jest mocno nie tak...
    "Zbieracz bryczek", obecnie w stajni:
    BMW E38 740d
    BMW F02 750Li x-drive
    Corvette C6 Grand Sport
    Audi A8 D3
    Ford F-250 Super Duty
    Mazda RX-8
    Ford KA :D

    >Klątwa nieśmiertelności<
     
  4. Awatar ADASIO

    ADASIO powiedział/a:
    Cytat Zamieszczone przez phmb Zobacz posta
    W mojej F02 2012rok przy 94 000km przebiegu właśnie poobracały się panewki. Motor do wymiany - czyli faktycznie coś z tymi silnikami jest mocno nie tak...

    Oooo to 1 (PIERWSZA) opinia forumowicza potwierdzająca tezę że z silnikami w serii F coś nie teges

    smutna prawda wychodzi na jaw niestety
    https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!

    ____________________________________________
    ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
    ex - BMW E66 745 Li black metallic
    ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
     
  5. Awatar JustBringIt#

    JustBringIt# powiedział/a:

    Post

    Nie jest to sprawdzona informacja ale gdzieś czytałem lub ktoś tu na forum pisał, (bo pamiętam był taki temat odnośnie 550i) że f10 550i z każdym rokiem ma jakieś poprawki silnika/osprzętu, wniosek z tego taki, że najlepiej kupić 550i z 2014-2015 roku.


    edit: w sumie by się zgadzało, ponieważ f10 550i przeszło lift w 2014r i jest to silnik N63B44TU, 445 PS (327 kW; 439 hp)@5500-6400 649 N&#183;m (479 lb&#183;ft)@1750-4500

    dla porównania stary: 407 PS (299 kW; 401 hp)@5500-6400 600 N&#183;m (443 lb&#183;ft)@1750-4500


    Ale jak ja bym miał kupować takie nowe auto i brać silnik, który jest zwyczajnie wadliwy... to już chyba przebolałbym te 100 koni mech. i wziął 535i R6 turbo 306km.
    Ostatnio edytowane przez JustBringIt# ; 04-06-2015 o 11:37
     
  6. Awatar Aldik

    Aldik powiedział/a:
    Przykro sie to czyta ...
     
  7. Awatar Jakub

    Jakub powiedział/a:
    Dokładnie, nowe się psują stare bez remontów też... Ogólnie era BMW już chyba się skończyła.

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
     
  8. Awatar Anatol

    Anatol powiedział/a:
    Każdego nowego auta "budowanego" przez księgowych.
     
  9. Awatar IceMan11

    IceMan11 powiedział/a:
    Wszystko do tego zmierzało. Po "pancernych" E38 (tak je teraz można nazwać) nadeszły E65, które kojdziły i kojdzą się do tej pory. Ileż to tematów jest o nie działającym radiu... Przyszla F01 i jest jeszcze gorzej. Pewnie nadal liczymy na to, że nowe będzie lepsze... Wiecie jednak co jest najlepsze? Ja nadal uwielbiam tę markę :)
    Ostatnio edytowane przez IceMan11 ; 04-06-2015 o 20:31
     
  10. Awatar Aldik

    Aldik powiedział/a:
    Ja tez uwielbiam ta markę iw końcu kupie Fke - ale jak kiedyś wypisywało sie źle np o E65 tak teraz pisze się źle o F, ale z dzisiejszego punktu widzenia to jakies tam problemy w stylu awaria Logic7 w e65 to pikuś w porównaniu z padającymi silnikami e F - nawet sławetna rurka w V8 to juz nie jest jakimś większym problemem.
    Ale wychwalanie E32 czy E38 też jest przesadne, też sie psuły i psują ale w porównaniu z F to za o niebo niższą kase można je naprawiać i w tym cała rzecz.