Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Wątek: M62B44 przy szybszej jeździe wyrzuca płyn chłodniczy

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    Cytat Zamieszczone przez FuTuRee Zobacz posta
    Okazało się, że problemem były reduktory (magic jet) puszczały gaz do układu chłodzenia. Wymiana zakończyła moją walkę z temperaturą.
    Reduktory MJ mają wadę konstrukcyjną dość trudną do wyeliminowania - programowo puszczają "bąki" w układ chłodzenia. To już chyba 5 lat jak ta informacja chodzi po forach LPG.

    Diagnozę INPA jest prosta: podczas jazdy przy temperaturze silnika na poziomie 100-103*C temperatura płynu na wyjściu z chłodnicy powinna mieć ponad 50*C - np u mnie jest 60-62*C.
    Niższa temperatura oznacza problemy z przepływem cieczy przez chłodnicę - a jeśli chłodnica nowa, to podejrzenie pada na pompę.
    Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    204
    BMW
    E38 740iA 97r
    Skąd
    WSC
    Jaki masz płyn zalany?

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2014
    Posty
    214
    BMW
    e38 M62B44 98r.
    Skąd
    Wołów
    Ja bym jeszcze próbował odpowietrzyć porządnie cały układ i ewentualnie korek podmienić. Nie dużo pracy a dwie możliwości wykluczysz.

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    204
    BMW
    E38 740iA 97r
    Skąd
    WSC
    Moto_fan chyba odpuścił temat, panowie wszyscy piszą co by tu nie wymienić i Ok tak powinno być w końcu od tego jest forum. Ale brak najistotniejszych informacji, bo części z aso nie pomogą i złote reduktory jeśli w układzie mamy np. sok pomarańczowy. Podstawowe pytanie czym zalany jest układ?. Zastanawia mnie temp. z testu, chyba wszyscy posiadacze m62 wiedzą że to nie jest właściwa temp pracy tego silnika.

  5. #5
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,289
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Teraz już tego nie sprawdzę bo visco działa i wiatrak się wł jedynie po załączeniu kimatyzacji :-)

  6. #6
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Dzuda Zobacz posta
    Teraz już tego nie sprawdzę bo visco działa i wiatrak się wł jedynie po załączeniu kimatyzacji :-)
    Sprawdzisz, sprawdzisz, pokażę Ci na zlocie :)
    pozdrawiam Bartek

  7. #7
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2015
    Posty
    5
    BMW
    740i M62
    Skąd
    Gdańsk
    Żyje, żyje.
    A więc po kolei.
    LPG jest. Ale reduktor to KME Gold także możliwość przedostania się gazu do układu chłodzenia wykluczona ze względu na konstrukcje.
    Płyn zalany to Prestone bodajże - wiem, że do ciśnieniowego układu nie leje się wody.
    Układ był odpowietrzany, a korek podmieniany o czym pisalem.
    Wczoraj, było dość gorąco, silnik potrafił osiągnąć 115*C ale płynu nie wyrzuciła.
    Sam już nie wiem.

  8. #8
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa

    Post

    Cytat Zamieszczone przez moto_fan Zobacz posta
    Żyje, żyje.
    A więc po kolei.
    LPG jest. Ale reduktor to KME Gold także możliwość przedostania się gazu do układu chłodzenia wykluczona ze względu na konstrukcje.
    Płyn zalany to Prestone bodajże - wiem, że do ciśnieniowego układu nie leje się wody.
    Układ był odpowietrzany, a korek podmieniany o czym pisalem.
    Wczoraj, było dość gorąco, silnik potrafił osiągnąć 115*C ale płynu nie wyrzuciła.
    Sam już nie wiem.
    Wisko dobrze dmucha? Wentylator klimy wraz z przełącznikiem termicznym sprawny?
    pozdrawiam Bartek

  9. #9
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    Cytat Zamieszczone przez moto_fan Zobacz posta
    Wczoraj, było dość gorąco, silnik potrafił osiągnąć 115*C ale płynu nie wyrzuciła.
    Sam już nie wiem.
    115*C to za dużo dla tego silnika. Taka temperatura to już wrzenie - zależnie od ciśnienia.

    Tak jak pisałem - sprawdzić temp. za chłodnicą. Ona jest wyznacznikiem czy chłodnica i pompa dobrze pracują.
    Jak nie INPA to jakiś inny skaner.
    Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

  10. #10
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    47
    BMW
    e38 4.4
    Skąd
    Nowy Sącz
    Przy 115* otwiera się termostat. Też się z tym problemem borykałem, i zdecydowałem się na wymianę termostatu na mechaniczny, teraz mam max 90*.

    Autorze tematu, wywalało płyn również przy wyciągniętym termostacie ?

Podobne wątki

  1. płyn chłodniczy
    Przez kondzio207 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 18-10-2014, 19:23
  2. [silnik] płyn chłodniczy
    Przez fajfer_131 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-10-2013, 21:13
  3. [silnik] e38 M52 2.8 gaśnie po szybszej jeździe, na wysokich obrotach
    Przez Mat88 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27-08-2012, 23:25
  4. [silnik] awaria chłodzenia - wyrzuca płyn po całym silniku
    Przez bmw w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 22-03-2012, 20:53

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •