Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Poka¿ wyniki od 1 do 10 z 25

W±tek: M62B44 przy szybszej je¼dzie wyrzuca p³yn ch³odniczy

  1. #1
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    May 2015
    Posty
    5
    BMW
    740i M62
    Sk±d
    Gdañsk

    Post M62B44 przy szybszej je¼dzie wyrzuca p³yn ch³odniczy

    Czesc,
    Mam problem ze swoja siódemka jak w temacie. Kupilem juz z wada. Mianowicie. Jezdzac normalnie do 2000obrotow jest dobrze.
    Problem zaczyna sie jesli zaczyna sie dynamiczniejsza jazda, lub d³u¿ej postoi w miejscu - wyrzuca p³yn ch³odniczy.
    Termostat wyjêty, nie pomog³o. Zrobiony test na upg - negatywny. Temperatura na te¶cie 07 przy spokojnej je¼dzie 90*C, p³yn wyrzuciæ potrafi przy 107*C.
    Zauwa¿y³em ¿e przy 110*C jak gaszê auto - wentylator elektryczny nie w³±cza sie wcale - a chyba powinien zbiæ temperature?
    Jakie¶ pomys³y? Wszyscy mechanicy - 'g³owica'. Nie wysz³aby na te¶cie UPG ?

  2. #2
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Oct 2013
    Posty
    28
    BMW
    750 V12, X5 4.4 V8 , Hayabusa
    Sk±d
    OJCÓW

    Post

    Kiedy¶ mój znajomy mechanik mia³ taki sam problem w 528i. Kilku ludzi nie mog³o doj¶æ o co chodzi bo g³owica by³a dobra na bank i rozwi±zanie problemu by³o tak ciekawe ze niektorzy przecierali oczy. Otóz pompa wody po wyjêciu i sprawdzeniu wydawa³a sie byæ ok, zero luzu itd , chodzi³a g³adko. Problem by³ w tym ze po nagrzaniu silnika trzpieñ w wirniku od pompy zaczyna³ sie krêciæ co skutkowa³o tym ze pompa (wirnik) nie pracowal , by³ to jaki¶ zamiennik i byæ moze dlatego sie tak dzia³o. Nikt by z nich do tego nie doszed³, ale z ciekawo¶ci podmienili pompe i auto zacze³o hulaæ.

    Wisko masz dobre? Zalacza sie? Moze masz zatkan± ch³odnice lub ca³y uk³ad zakamieniony?

  3. #3
    Vip Vip Awatar ttrol
    Do³±czy³
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Sk±d
    Zgorza³a/Warszawa

    Post

    Uk³ad nieszczelny lub uszczelka g³owicy. Mo¿e byæ nieszczelno¶æ do kana³u olejowego lub na zewn±trz, niekoniecznie do cylindra.

    Wentylator elektryczny nie dzia³a po zgaszeniu auta, to nie fiat. Ale w³±czyæ mó¿e siê wcze¶niej, ale nie musi.

    Poczytaj o tematach ch³odzenia, bo pisaæ elaboratu od nowa mi siê nie chce.

    Pompa te¿ mo¿e byæ, ale to ³atwo sprawdziæ.
    pozdrawiam Bartek

  4. #4
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Do³±czy³
    Feb 2008
    Posty
    10,289
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Sk±d
    Sandomierz
    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    Wentylator elektryczny nie dzia³a po zgaszeniu auta, to nie fiat.
    Ale¿ oczywi¶cie ¿e dzia³a. Jak mia³em nie sprawne visco (nie wiedz±c o tym) jak auto d³ugo sta³o w³ siê wiatrak i po zgaszeniu chodzi³ jeszcze chwile.

    Zobacz ch³odnice,jak kupi³em auto jak wspomnia³em mia³em nie spran± wiskozê i jak siê fest nagrza³a to z ch³odnicy do³em lecia³o. Oczywi¶cie problem usta³ jak zmieni³em ch³odnice i wiskozê

  5. #5
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    May 2015
    Posty
    5
    BMW
    740i M62
    Sk±d
    Gdañsk
    Ch³odnica wody nowa - te¿ przypuszcza³em ¿e to mo¿e byæ ona. Równie¿ biorê pod uwagê pompê wody. Wiskoza na gor±cym silniku nie do zatrzymania.
    Oleju nie przybywa, a test na co2 negatywny wiêc uszczelkê wykluczam?
    Ca³y temat o chlodzeniu w m62 przeczyta³em.
    Woda nigdzie nie ubywa, uk³ad szczelny. Jak ju¿ sie wstawi w palnik to wê¿e robi± siê jak z betonu i zaczyna siê wypychaæ korkiem (korek tak¿e podmieniony).

  6. #6
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Do³±czy³
    Feb 2008
    Posty
    10,289
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Sk±d
    Sandomierz
    No to faktycznie mo¿e byæ uszczelka pod glowica...

  7. #7
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Dec 2014
    Posty
    47
    BMW
    e38 4.4
    Sk±d
    Nowy S±cz
    Równie¿ obstawia³ bym pompê wody, chyba ¿e co¶ w uk³adzie ch³odzenia przytkane ? Wymiana UPG to ostatnia rzecz któr± bym robi³ . Pozdrawiam

  8. #8
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    May 2012
    Posty
    650
    BMW
    F01 750d RWD
    Sk±d
    ...
    Wed³ug mnie nie obejdzie siê bez ¶ci±gania g³owic. Chyba ¿e...masz LPG??? Bo mo¿e to reduktor puszcza gaz w uk³ad ch³odzenia.

  9. #9
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Aug 2007
    Posty
    202
    BMW
    E38 740iA 97r
    Sk±d
    WSC
    Jaki masz p³yn zalany?

  10. #10
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Aug 2014
    Posty
    214
    BMW
    e38 M62B44 98r.
    Sk±d
    Wo³ów
    Ja bym jeszcze próbowa³ odpowietrzyæ porz±dnie ca³y uk³ad i ewentualnie korek podmieniæ. Nie du¿o pracy a dwie mo¿liwo¶ci wykluczysz.

Podobne w±tki

  1. p³yn ch³odniczy
    Przez kondzio207 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 18-10-2014, 19:23
  2. [silnik] p³yn ch³odniczy
    Przez fajfer_131 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-10-2013, 21:13
  3. [silnik] e38 M52 2.8 ga¶nie po szybszej je¼dzie, na wysokich obrotach
    Przez Mat88 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27-08-2012, 23:25
  4. [silnik] awaria ch³odzenia - wyrzuca p³yn po ca³ym silniku
    Przez bmw w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 22-03-2012, 20:53

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie mo¿esz zak³adaæ nowych tematów
  • Nie mo¿esz pisaæ wiadomo¶ci
  • Nie mo¿esz dodawaæ za³±czników
  • Nie mo¿esz edytowaæ swoich postów
  •