-
Zaawansowany Użytkownik
witam żeby nie zakładać nowego tematu dołączę się do tego.
Też występuje u mnie ten problem zapachu płynu chłodzącego w aucie BMW E32 730 V8.
Nie mam mokrych dywaników,(tu gdzie się trzyma nogi tam gdzie jest miecz jeszcze nie zaglądałem)
Po zostawieniu auta np. pod sklepem na kilka minut szyby zaczynaja parować( zjawisko parowania szyb nie występuje podczas jazdy)
Nie sprawdzałem jeszcze po jakim przebiegu ale u mnie ubywa płynu, w komorze silnika raczej wycieku nie ma zaglądałem tam nieraz.
podejrzewam że płyn dostaję się w jakiś sposób do nawiewów, dlatego w aucie smierdzi, i teraz gdzie mam szukac tej usterki co rozebrac gdzie zagladać, od czego zacząć??
nie wiem czy to ma jakis związek ale podczas jazdy gdy auto powkrecam na obroty, temperatura grzania wzrasta i to dosyc znacznie, wyczytałem gdzies na forum że może byc to wina nieszczelnych uszczelek na elektrozaworach i gdzy cisnienie rośnie w silniku one przepuszczaja płyn i dlatego jest nieraz zagorąco, ale dlaczego jest ten smród płynu w kabinie??
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum