Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Wątek: Tuleje wahacza tylnego

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik Awatar xaser
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    133
    BMW
    E65 730d
    Skąd
    Choszczno
    Linka nie mam bo kolega z warsztatu mi ogarnial czesci jak cos napisz to pomoge w zalatwieniu czesci pozdrawiam


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BsijZabsij
    Dołączył
    Sep 2013
    Posty
    508
    BMW
    E38 728i manual, ex e34 525tds
    Skąd
    Mazury
    Straszny problem z tymi tulejami... A te poliuretany nie wpłyną czasem na zmniejszenie żywotności reszty tylnego zawieszenia? Zawieszenie będzie przecież nierównomiernie pracować, jak już poliuretany, to cały tylny zawias moim zdaniem, no tyle że wtedy to przestanie jeździć jak na 7er przystało...
    Obecnie E38 728i 1995 manual, dunkelblau. Poprzednio E34 525tdsA 1992, granitsilber-metalic.
    Moje autko: http://7er.pl/showthread.php/33145-W...151#post395151

  3. #13
    Vip Vip Awatar kruger32
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,827
    BMW
    BMW e38 750 il audi a8 d3 4.2tdi exlusive
    Skąd
    Bielsko
    Cytat Zamieszczone przez xaser Zobacz posta
    Ja wymienialem tuleje tylnego wachacza nr 8 na zdjeciu normalnie sa dostepne w sprzedazy i jezdze juz z 3 miesiace i jest ok koszt tuleji bardzo niski w porownaniu do calego wachacza pozdrawiam


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    A zmieniałeś auto bo to z awatara to nie ta epoka mowa o wahaczu z e38

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik Awatar xaser
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    133
    BMW
    E65 730d
    Skąd
    Choszczno
    Mowa o e38 :) czyli epoka wstecz niz autko z awatara


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik Awatar warszawa_24
    Dołączył
    Feb 2015
    Posty
    151
    BMW
    E32 M60B30
    Skąd
    Słubice

    Post

    Jak by to było 3er to by były poli, ale, że mamy tu 7erki to wolę mieć normalne tuleje.

    Poczytałem bo mi to spać nie dawało, że przednia ma być bardziej miękka niż tylna, u mnie właśnie tak jest. Autem nie nosi i nie podskakuje. Czyli wymieniam przednie amory bo jeden cieknie, na tyle bo jest Sachs/Boge z 1998r więc pewnie nie chodzi już jak powinien i geometria :)

    Pozostałe rzeczy w zawieszeniu już porobiłem. Zostało to, co najdroższe.

Podobne wątki

  1. [zawieszenie] Tuleje wahacza, które wybrać?
    Przez rafalmiller w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 28-09-2013, 09:11
  2. [zawieszenie] Tuleje wahacza tylnego dużego. Ucięta śruba wahacza górnego.
    Przez bitek-bitek w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 20-03-2012, 07:43
  3. Wymiana tulei wahacza tylnego dolnego 750
    Przez gawor89 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-02-2012, 17:59
  4. [zawieszenie] Tuleje wahacza tylnego zawieszenia/ WYMIANA?
    Przez Acerbus w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-12-2011, 09:07
  5. [mechanika] Wymiana tulei wahacza tylnego
    Przez ArtHurO w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 11-11-2011, 10:28

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •