Cytat Zamieszczone przez damned1 Zobacz posta
To może ja powiem dlaczego lepiej nie oszczędzać na tych częściach dookoła rurki na swoim przykładzie.

Pierwsza część, którą niestety obowiązkowo należy wymienić (i brak jest zamienników) to to:
http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/pr...a-z-uszczelka/

Niektórzy, zakładają ją drugi raz, uszczelniając sylikonem. Ja nie dogadałem się ze swoim mechanikiem i w moim przypadku ta pokrywa została założona w sumie trzeci raz. Dzień później nie miałem już praktycznie płynu w układzie, a podczas dolewania wszystko ładnie się wylewało szczelinami spod kolektora ("wydmuchało" uszczelnienie spod tej pokrywy).

Musiałem wrócić na warsztat i wszystko trzeba było zdemontować drugi raz. Podczas demontażu nie wytrzymał oring na tej części i i ją trzeba było zamówić (też wyłączni ASO, brak zamienników):
http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/pr...ewod-powrotny/

Oczywiście od demontażu dostają też po tyłku uszczelki kolektora, które teoretycznie też nie są wielorazowego użytku. Przez próbę oszczędzenia, kosztowało mnie to dodatkowo około 3-4 dni + 12 litrów płynu, które swoje też kosztuje.
kolego po tym co dodałeś koszta się chyba o wiele nie zmienią bo koszta dodatkowe to plus/minus ok 500zł wiem że to nie mało ale tak naprawdę jak nam się w sumie zrobi z tego 2tys. a np 10 tys to i tak sam wiesz jak jest...ja tematu nie ogarniam i dla tego z wami piszę zobaczę co jutro zdjagnozują może to nie bedzi rureczka:) jak na razie moje bmw e 65 prze rok nie generowała kosztów! i dalej 3 mam za nią kciuki że to nie bedzie to..a jak już nawet rureczka to widzę że tak ogarniacie temat że dacie radę