No skoro tak renomowane warsztary rozlozyly sie na temacie to my tu na odleglosc nie wiele poradzimy.
Tak jeszcze mnie zaciekawilo... a ten silnik nastepny to goly zmieniales? Osprzet zostal twoj?
Cos mi to przypomnialo ze jeden regenerowal wtryski turbiny i tp a drugi stwierdzil ze zapchane.
Jest kilka modeli aut diesla(nie wazne ktore teraz nie bede wymienial) w ktorych bolaczka sa padajace wtryski. A problem nie we wtryskach tylko w pompie. Przyciera sie tam taka tulejka walka emitujac mikro opilki i kazda kolejna regeneracja wtryskow nie jest na dlugo...
Idac tym tropem masz ktorys z agregatow osprzetu wadliwy ktory dobija reszte.
Nie chce krytykowac ani diesla ani benzyny ale po co ktos kupuje silnik diesla w aucie osobowym? Przeciez ani kultury pracy ani osiagow. To silnik do ciagnikow gospodarczych i siodlowych. Era oszczednosci przeszla do lamusa razem z 1.9tdi.
Na koniec przykro mi i nie chce dobinac ale podlicz teraz ile zaoszczedziles.
P.s. oby udalo sie ogarnac.
wytaptane z galaxy note 4