Nic nie wywnioskowaliście ze zdjęć, poza tym że to full jak każdy? Gadałem z gościem i twierdzi że wsadzona kupa kasy, ale on ma to auto w rozliczeniu...
Nic nie wywnioskowaliście ze zdjęć, poza tym że to full jak każdy? Gadałem z gościem i twierdzi że wsadzona kupa kasy, ale on ma to auto w rozliczeniu...
Bede powtarzał to przy każdym 3.9d :)
Trzeba sprawdzić:
- wtryski
- turbiny
- przepływki
- czujniki ciśnienia
- orurowanie turbo intercooler itd.
Wygląda ładnie na zdjęciach, cena jest sroga więc wszystko MUSI być tip top, inaczej to auto jest bez sensu w tej cenie... lepiej dorzucić kilka tysi i mieć 740d E65
Jak sprawdzic po kolei te rzeczy? Poza rurkami IC ;-)
Były:
VW Jetta A2
Opel Astra G Caravan
BMW E32 730i[*][*]
VW Passat B5 Variant
BMW E38 728iA
BMW E39 535iA
Audi A3 8P 2.0T++
Audi A6 C6 2.7 TDI++ Quattro
BMW E91 318d+
VW Phaeton 3.2
Astra GTC OPC Line
Mercedes CLK W209 200K lift
BMW E90 320dA 177KM 08'
Inpą .
Raczej nie, nie traktujcie INPY jako leku na wszystko i rozwiazanie kazdego problemu. Ja z ciekawosci podpinałem pod inpe jak wiedziałem ze mam 4 wtryski do wymiany i czujnik ciśnienia, nie pokazało absolunie nic, z wtryskami w ogole sie nie mozna bylo polaczyc na dwoch oddzielnych kompach... (tam jest niby mozliwosc sprawdzenia tych wtryskow czy nie przelewają). Test przelewowy jest mocno niedokladny ale juz daje mozliwosc weryfikacji które leją, jedynym niestety sposobem na sprawdzenie wtrysków jest ich wyjęcie i sprawdzanie na maszynie :)
Co do turbin to podobnie, inpa gówno pomoże niestety. To wyjdzie w trakcje jazdy, przede wszystkim nie powinny wydawac dziwnych dzwiekow, mocnych gwizdów itp. raczej delikatny szum z naciskiem na delikatny, mocny kop w okolicy 1900 obr trzymający do końca a nie puchnący np w okolicach 2500 obr.
Można sprawdzić również czy nie łapie zmuły po 3-4 przyciśnięciu. Jedziesz na manualu na 2 biegu np. i ciśniesz od 1700 do 2700 np, zdejmujesz na sekunde gaz, znów ciśniesz, znów zdejmujesz, czekasz az obroty troche spadna, znow cisniesz do konca, nie powinieneś ani przez chwile poczuć ze straciłeś moc, jezeli poczułeś to znaczy ze sterowanie turbinami mowi papa. Oczywiscie warto tez zobaczyc czy na niebiesko bąków nie puszcza ale to juz skrajne przypadki, wiecej wizualnie sie raczej nie da zobaczyc bo turbiny są mocno pochowane.
Ogólnie najwiecej auto powie ci na pełnym bucie, jak pojawia sie lekkie dymienie na czarno - wtryski.
Przepływka na inpie moze pokazywac bledy ale to w zasadzie nic nie mowi, moje przeplywki byly ok a raz na jakis czas bledy na inpie sie pojawialy - auto jezdziło normalnie. Musi chodzić równiutko, odpalać od strzała no i przede wszystkim na pełnym obciążeniu zachowywać się odpowiednio.
Reasumując jak nie musisz to nie kupuj, nie ma to żadnej przewagi nad 4.4V8, chyba że NIE jesteś zwolennikiem gazu to wtedy ekonomia jest na lepszym poziomie.
Pozdrawiam
Dzięki. Czyli 740i, hehe ;-)
Były:
VW Jetta A2
Opel Astra G Caravan
BMW E32 730i[*][*]
VW Passat B5 Variant
BMW E38 728iA
BMW E39 535iA
Audi A3 8P 2.0T++
Audi A6 C6 2.7 TDI++ Quattro
BMW E91 318d+
VW Phaeton 3.2
Astra GTC OPC Line
Mercedes CLK W209 200K lift
BMW E90 320dA 177KM 08'
Aj przestań, 4.0D to super motor do póki nie zacznie się sypać... Czyli ja bym się w niego pchał, zwłaszcza za te sianko w E38 powinno być tip top. Ja sprzedałem E65 740d żyletę, zero błędów itp za 29000zł, więc te E38 naprawdę musi być mega igłą :):)
A mój kolega sprzedał malucha za 15 tys. można tak w kółko .... i tak nic to nie wniesie do tematu . Autko autku nie równe , cena tak samo więc nie ma co porównywać kto , gdzie za ile?.
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
No oglądałem mega sznura za 25k, więc... cena nic nie znaczy.
Znając spalanie 740d nie wiem czy jest sens to kupować, jak 740i spali mi niewiele więcej. Najbardziej interesuje mnie E65 730d lub 745i ale też ciężko znaleźć coś godnego. Bez komfortów jest tego multum, ale nie popadajmy w skrajności :P