1. Starsze roczniki włącznik tempomatu mają na drewienku(jak na zdjęciu). W późniejszych rocznikach zmienił się klawisz na multifunkcji kierownicy. Z "0" zmienił się na "0/1", które stał się włącznikiem i wyłącznikiem tempomatu
2.To nie tyle kwestia nappy, a rocznika i typu foteli.
3. Wyciągasz schowek(jest na zatrzaskach) i wkładasz schowek na kasety. W dobie płyt CD, a w zasadzie USB, gdzie kaseta jest już archaizmem, to taki schowek to trochę średnia opcja. Już w E32 był dostępny uchwyt na CD. Ciekawe czy w E38 też był dostępny.
Schowek ma podświetlenie. Przewód do lampki jest zawinięty o przewód do zapalniczki/popielniczki. Może być konieczny demontaż drewna na tunelu, żeby do tego przewodu się dostać
4. Klamki wewnętrzne podświetlane są razem z podświetleniem deski. Można podłączyć to podświetlenie klawiszy do sterowania szybami.
Do klamek zewnętrznych jest dodatkowy moduł(wygląda jak przekaźnik, podpisany "Optische Einstieghilfe"), a do klamki idzie światłowód, bo żarówka jest od strony tapicerki drzwi
5. Samo wewnętrzne lusterko to kwestia 3 przewodów. Masa, plus po zapłonie oraz sygnał z biegu wstecznego(po wbiciu wstecznego lusterko rozjaśnia się)