Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy ... 5678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 71

Wątek: Zasada działania "kuli ciśnień".

  1. #61
    yazg.o.t. Vip Awatar yaz
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    2,735
    BMW
    e243164gt
    Skąd
    inąd
    Blog
    14
    W przypadku 750, gruszka ma adapter, nr 11 na SCHEMACIE i przez to jest schowana w nadkolu.
    Kilka stron wcześniej wklejałem linka z procedurą wymiany, bazującej na 750 właśnie.
    TUTAJ również masz info nt wymiany w 750.
    Jest nawet miniaturka zdjęcia pokazującego lokalizację gruszki.

  2. #62
    Zaawansowany Użytkownik Awatar F75
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    255
    BMW
    E32 750i
    Skąd
    Gdynia
    Blog
    1
    Dzięki bardzo, już jestem w domu :-)
    moja trzecia córka ... E32 750i.... już zabytek

  3. #63
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Dostałeś ten akumulator ciśnienia z zamiennika, czy kupiłeś w ASO?
    pozdrawiam Bartek

  4. #64
    Vip Vip Awatar moloko5
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    3,077
    BMW
    E32 730i R6 ' 87
    Skąd
    Nowy Sącz
    Blog
    7
    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    Dostałeś ten akumulator ciśnienia z zamiennika, czy kupiłeś w ASO?
    A to pytanie do kogo...?

  5. #65
    yazg.o.t. Vip Awatar yaz
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    2,735
    BMW
    e243164gt
    Skąd
    inąd
    Blog
    14
    Pytanie jest skierowane zapewne do F75.
    Grucha do V12 to poszukiwany temat.
    Febi już nie wykonuje takich do 750. Zostaje ATE, ale ja osobiście natknąłem się na ATE tylko za wielką wodą.
    Niestety transport lotniczy tego elementu nie zawsze jest możliwy.

  6. #66
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Do F75, wcześniej pisał, że już nie ma do M70 zamienników :)
    pozdrawiam Bartek

  7. #67
    Zaawansowany Użytkownik Awatar rexman
    Dołączył
    Jul 2015
    Posty
    690
    BMW
    e31
    Skąd
    Irlandia

    Post

    Cytat Zamieszczone przez yaz Zobacz posta
    Dzisiaj zamówiłem do siebie, koszt ca. 35PLN.
    Gdzie kupiłeś?

  8. #68
    yazg.o.t. Vip Awatar yaz
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    2,735
    BMW
    e243164gt
    Skąd
    inąd
    Blog
    14
    Filtr kupiłem w ASO.
    Z tego co się orientowałem to zamienników nie ma, a koszt oryginału nie zabija, więc nie było się nad czym zastanawiać.

    btw. wracając do meritum tematu - ja jestem już po wymianie gruszki u siebie. Wymieniłem również obydwa czujniki na nowe ATE.
    Teraz po 10krotnym pompowaniu pedałem hamulca jest beton.
    Poziom płynu w zbiorniku po każdorazowym wyłączeniu silnika i pompowaniu hamulcem zatrzymuje się w tej samej odległości od krawędzi zbiornika.
    Subiektywne odczucie z efektywności hamowania - zdecydowana poprawa, przy mocniejszym hamowaniu auto praktycznie wgryza się w asfalt.
    Polecam każdemu zabieg wymiany tej gruszki.

  9. #69
    Zaawansowany Użytkownik Awatar F75
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    255
    BMW
    E32 750i
    Skąd
    Gdynia
    Blog
    1
    Nie mogłem znaleść do M70 i kupiłem febi do 3.0 - będę rzeźbił zgodnie z linkiem od yaz-a. Mam nadzieję że wyjdzie ok. Kiedy będę robił - nie wiem, bo weekendy zajęte u mnie i mojego mechanika(szwagra :-) a mam do zrobienia sprężynę i amor z tyłu, wymiana płynu hamulcowego, alternatora, przepływek, wieszaków ostatniego tłumika i jeszcze kilka dupereli, a chcę to ogarnąć na raz. Mam nadzieje, że się uda.
    moja trzecia córka ... E32 750i.... już zabytek

  10. #70
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa

    Post

    Cytat Zamieszczone przez F75 Zobacz posta
    Nie mogłem znaleść do M70 i kupiłem febi do 3.0 - będę rzeźbił zgodnie z linkiem od yaz-a. Mam nadzieję że wyjdzie ok. Kiedy będę robił - nie wiem, bo weekendy zajęte u mnie i mojego mechanika(szwagra :-) a mam do zrobienia sprężynę i amor z tyłu, wymiana płynu hamulcowego, alternatora, przepływek, wieszaków ostatniego tłumika i jeszcze kilka dupereli, a chcę to ogarnąć na raz. Mam nadzieje, że się uda.
    Ja bym pomyślał o zrobieniu adaptera na gwincie, pospawał takie uszy jak w oryginale właśnie do niego. Jeżeli zaczniesz spawać na gruszce, to membrana tego nie wytrzyma i upuści gaz. Ona jest jakaś taka silikonowo polimerowa, więc temperatury nie lubi.
    pozdrawiam Bartek

Podobne wątki

  1. zasada działania tylnej rolety E32
    Przez Perkozj w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 12-02-2017, 23:22
  2. Zasada działania wentylatora od klimy
    Przez SkeYT w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 22-12-2014, 22:37
  3. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-10-2013, 19:35
  4. [silnik] Elektrozawory vanos e65 zasada działania.
    Przez dudus0210 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-10-2013, 13:59

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •