Staroświeckie metody ? bez przesady kolegonie maiłem nigdy Beemki ale kilka aut już miałem ( aktualnie posiadam jeszcze dwa Mercedesy ) w E klasie leje syntetyk bo jest filtr DPF natomiast w Vito leje pół syntetyk i przy większych przebiegach zawsze zmieniałem klasę lepkości ( takie rzeczy pamiętam.jeszcze z technikum samochodowego Ostatnie auto jakie posiadałem miało przebieg grubo ponad 450 tys . Więc nie jest to nic staroświeckiego . Ale może to moja bledną teoria od 11 lat .
Wczoraj wziąłem się za zdejmowanie osłon bo ta plamka w garażu nie dawała mi spokoju , zauważyłem że delikatnie poci się na uszczelce skrzyni biegów oraz mokro jest w okolicach pompy wody . Spodziewam się więc tego że będę musiał kupić nową pompę wody .
Moje pytanie :
jakiej firmy pompy wody panowie polecają ?
gdzie w e65 znajdę pompę paliwa ?
jakiej firmy najlepiej kupić pasek i rolki ?
miska oleju skrzyni występuje jako filtr oleju ? co jeszcze dobrze jest wymienić przy okazji oleju w skrzyni ?
ile litrów oleju wchodzi do silnika 3.0 i ?
ile litrów oleju muszę kupić do skrzyni biegów oraz czy najlepszym rozwiązaniem będzie Revanol ?
Jak kasuje się inspekcje oleju i jako ją zmienić z 30 tys na 15 tys ?
jaki płyn wlać do wspomagania bo też chciałem wymienić i ile litrów kupić ?
Czy filtry paliwa oleju oraz powietrza będą takie same jak w e60 z tym samym silnikiem 3.0i 258 ps ?
Z góry dziękuje za podpowiedzi .




nie maiłem nigdy Beemki ale kilka aut już miałem ( aktualnie posiadam jeszcze dwa Mercedesy ) w E klasie leje syntetyk bo jest filtr DPF natomiast w Vito leje pół syntetyk i przy większych przebiegach zawsze zmieniałem klasę lepkości ( takie rzeczy pamiętam.jeszcze z technikum samochodowego Ostatnie auto jakie posiadałem miało przebieg grubo ponad 450 tys . Więc nie jest to nic staroświeckiego . Ale może to moja bledną teoria od 11 lat .
Odpowiedz z cytatem