Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 56

Wątek: [ pozostale] crash testy e38

  1. #31
    Cytat Zamieszczone przez TomekB
    ...z E38 może być podobnie tym bardziej że auto było długo produkowane.
    rzeczywiscie E38 bylo produkowane wieki... W 1998 roku E38 mialo dopiero 4 lata (do liftu), a gdzie jeszcze czas na przetestowanie i udoskonalenie wozu?

    Nie widze zadnych roznic w budowie E38 do poczatku do konca produkcji, poza ladniejszymi nerkami, progami, kierunkami itp. tak wiec sadze ze w kwestii bezpieczenstwa nie ma roznicy
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik Awatar KAMELEONV
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    253
    BMW
    F01 730d Mpakiet
    Skąd
    Nakło n/n , Irlandia
    Wydaje mi sie że trzeba miec dużo szczęścia żeby przy prędkości 100 km/h w uderzeniu czołowym czy bocznym przeżyć taki wypadek,E38 jest bezpieczne ale tez bez przesady, wiadomo ze czym wieksze auto to bezpieczniejsze.

  3. #33
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    31
    BMW
    E36
    Skąd
    z lasu
    Cytat Zamieszczone przez sylwek7
    Nie widze zadnych roznic w budowie E38 do poczatku do konca produkcji, poza ladniejszymi nerkami, progami, kierunkami itp. tak wiec sadze ze w kwestii bezpieczenstwa nie ma roznicy
    To nie koniecznie są tak widoczne różnice. W E39 zmieniono zgrzewy w kilku miejscach nadwozia i to już znacząco poprawiło wyniki crash-testów.

  4. #34
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,130
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Po lifcie dolozono dwustrzalowa poduszke kierowcy dopasujaca sile strzalu w zal od sily uderzenia, zmian w konstrukcji karoserii nie ma
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  5. #35
    Cytat Zamieszczone przez BOSS
    Po lifcie dolozono dwustrzalowa poduszke kierowcy dopasujaca sile strzalu w zal od sily uderzenia, zmian w konstrukcji karoserii nie ma
    Hmm - ja mam przed liftem i poducha tez jest dwustopniowa...

  6. #36
    Sylwek to zawsze umie obalić różne teorie ;D
    [URL]http://7er.pl/showthread.php/9030-Damias[/URL]

  7. #37
    Vip Vip Awatar max mt
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,156
    BMW
    E38 735iA i E39 530d
    Skąd
    Koszalin
    Cytat Zamieszczone przez sylwek7
    Cytat Zamieszczone przez BOSS
    Po lifcie dolozono dwustrzalowa poduszke kierowcy dopasujaca sile strzalu w zal od sily uderzenia, zmian w konstrukcji karoserii nie ma
    Hmm - ja mam przed liftem i poducha tez jest dwustopniowa...
    A jak to sprawdzić?
    ~~ черный бумер ~~
    Moje BMW - E38 735iA M62 i E39 530d M57
    EX - E30 316i, E34 525i, E32 730iA, E34 525TDS'A

  8. #38
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez blitz
    Duzy silnik moze tez ladnie przygniesc wlasnie w 750 zginala osoba z mojego miasteczka wlasnie od przygniecenia przez silnik.
    hmmm troszkę dziwne. Auta są projektowane z reguły tak, że podczas przedniego uderzenia silnik powinien uciekać pod podłogę samochodu omijając kabinę. Ogólnie najważniejsza jest w samochodzie kabina, reszta wręcz powinna się mocno składać aby pochłonąć jak najwięcej energii kinetycznej. Przeżyłem już 2 mocne wypadki więc doceniam bezpieczeństwo dużego samochodu z dużym silnikiem :)
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  9. #39
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez Słowik
    No to popatrzcie co się dzieje jak takie małe 5 gwiazdkowe autko zderza się z dużym nie 5 gwiazdkowym... ;) http://pl.youtube.com/watch?v=GgY7GOv07Ws
    Znalazłem jeszcze crash test E34, myślę że podobnie zachowałoby się E32...
    http://pl.youtube.com/watch?v=5Rau-F...eature=related
    Miałem kiedyś crash test E38 ale nie mogę znależć...
    Tak jak pisałem kolego bezpieczny samochód to taki w którym gnie się wszystko oprócz kabiny (jak w F1) niby małe Renault ale skonstruowany tak, że kabina nie została naruszona a energia została pochłonięta i wyrzucona pod samochód. Oczywiście nie chciałbym nigdy tego przeżyć i nikomu tego nie życzę ale nie chciałbym się cieszyć, że przeżyłem gdy straciłbym np nogi w takim wypadku :(
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  10. #40
    Super Moderator Awatar Anatol
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    6,149
    BMW
    e38 735 iA
    Skąd
    Warszawa
    Edytuj posty ..... ;)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •