Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 56

Wątek: [ pozostale] crash testy e38

  1. #21
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    82
    uuu nie zla rozpierducha. Ale to volvo to projekt wczesnych lat 80 wiec na pewno konstrukcyjnie jest duzo starsze niz e38 ;-)

    http://bmwmotorsportklub.eu/ lubelski klub BMW

  2. #22
    http://www.youtube.com/watch?v=alyvd...eature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=06shg...eature=related

    Jeśli w E39 od słupka A buda jest praktycznie nie ruszona to ja się o siebie nie boję. Poza tym juz raz ściąłem bokiem słupa w E34. I wynik był taki, że auto dało się bez problemów naprawić a ze słupa wiele nie zostało. Najpierw była dziura w ziemii, kilka metrów dalej jego betonowa podstawa, po kolejnych 10 metrach stało moje auto z pogiętym słupem pod sobą i po kolejnych kilku metrach w krzakach wylądowało to co na nim wisiało :] I po całym wypadku wymieniłem tylko tylne koło bo mi zerwało opone i pojechałem do domu. Tak więc jeśli E34 jest tak wytrzymałe, to nie martwię się o E32, a tym bardziej o E38. I wole nie wiedzieć co by zostao z Modusa bo zderzeniu z moimi 2100 kilogramami. Moze i jest konstrukcyjnie nowsze o 10 lat, ale masy nic nie zastąpi :)
    Ex BMW: E34 525i '89, E38 740i '95, E38 750 iL '00, Jag X330

  3. #23
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    82
    Cytat Zamieszczone przez Jey
    nie martwię się o E32, a tym bardziej o E38. I wole nie wiedzieć co by zostao z Modusa bo zderzeniu z moimi 2100 kilogramami. Moze i jest konstrukcyjnie nowsze o 10 lat, ale masy nic nie zastąpi :)
    W mysl zasady małe jest piekne, ale wieksze moze wiecej :]

    http://bmwmotorsportklub.eu/ lubelski klub BMW

  4. #24
    Powiem tak: widziałem fotki E38 Roberta po spotkaniu z tym autobusem no i rzeczywiście solidnie przydzwonił :] Ciekaw jestem jak autobus wyglądał :D A powiedz mi jeszcze panie kolego, wygrzmociłeś w niego mając równe 100 na budziku czy coś hamowałeś?
    Ex BMW: E34 525i '89, E38 740i '95, E38 750 iL '00, Jag X330

  5. #25

  6. #26
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    82
    Cytat Zamieszczone przez Adam740
    http://www.youtube.com/watch?v=2PVVkdQcuIA&feature=related

    to e38??
    raczej e32 :P

    http://bmwmotorsportklub.eu/ lubelski klub BMW

  7. #27
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    Cytat Zamieszczone przez BOSS
    Przede wszystkim o bezpieczenstwie auta decyduje jego masa wlasna a nie ilosc airbagow :D Ciezszych aut od E38 porusza sie po drodze bardzo niewiele wiec ogolnie trudno sie z takim minac na trasie a co dopiero zderzyc ;D ;D
    O przezyciu w wypadku decyduje wspoczynnik przyspieszenia ujemnego- mowiac po naszemu im mniesze szarpniecie tym lepiej dla ludzi w samochodzie, E38 dzieki masie nawet przy zderzeniu czolowym przy predkosci 100km/h z powiedzmy... Yarisem wyposazonym 35 poduszek ;) dzieki swojej masie zostanie nagle shamowana do powiedzmy 40km/h (bedzie jechac dalej w swoim kierunku z przylepionym yarisem do maski) a yaris wyhamuje do -40 czyli jego predkosc spadnie w ciagu ulamka sekundy o 140km/h = niestety smierc wszystkich podrozujacych owym yarisem :(
    I w tym jakze czestym przypadku nie maja zadnego znaczenia poduszki, wzmocnienia drzwi, kontrolka niezapietych pasow, pikadelko ktore wku...ia czlowieka dopuki pasow nie zapnie a za ktore takie auto jak yaris dostaje dodatkowe punkty w NCAP ;)

    Takze male auto ktore mialoby 100 poduszek i kupe punktow NCAP mozna sobie wsadzic w ... gitare ;)
    dokladnie o to chodzi,

  8. #28
    mialem ponad setke ale mysle ze do 100 wyhamowalem. Potem ze 100 wyhamowalem w kilka metrow. Ciezko powiedziec dokladnie ile mialem bo wskazowka sie nie zawiesila ale jak mierzylem pozniej ile moglem miec to ok 100 na pewno. Autobus ( bez ludzi bo zjezdzal do zajezdni) wygladał nie ciekawie tym bardziej ze poleciał kilka metrow w bok i zatrzymal sie na plocie. Nie mile wspomnienie.... brrrr



    “Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy”

  9. #29
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    31
    BMW
    E36
    Skąd
    z lasu
    E39 przed zmianami w 1998 roku kiepsko wypadało w testach. Potem poprawili coś w konstrukcji przodu, dodatkowe wzmocnienia, dodali poduszki i wyszło już lepiej. Z E38 może być podobnie tym bardziej że auto było długo produkowane.

  10. #30
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    1,245
    BMW
    730 V8 E32 ; E38 2.8 ; X2 X-drive 18d
    Skąd
    Warszawa
    Mówicie o zderzeniu przy 100 km/h...? To popatrzcie co się dzieje przy takiej prędkości ;)
    http://pl.youtube.com/watch?v=TFIYS20Dj5o

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •