Bezpieczniki 17 i 44 obsługują zasilanie GM jeżeli chodzi o szyby. Bezpiecznik 30 odpowiada za sygnały wychodzące na prawe i lewe szyby.
Precyzyjniej, zabezpiecza moduł przekaźnikowy, z którego wychodzą sygnały na silniki szyb.
Podobnie jest z szybrem.
Napisałeś, że po przekręceniu zapłonu przepala bezpiecznik (przypuszczalnie 17). Ten bezpiecznik dostaje prąd po przekręceniu kluczyka.
Bezpiecznik 30 jest pod prądem cały czas.
Sugerowałbym w takim razie wyciągnąć GM spod tylnej kanapy i go obejrzeć. Być może robi jakieś zwarcie. Naturalnie odłącz wcześniej aku.
EDIT:
bezpiecznik 16 w zasadzie nie ma nic wspólnego z szybami i szybrem. Obsługuje grzanie przednich foteli, podparcie lędźwi kierowcy, i moduł pamięci fotela kierowcy.
Ale mimo wszystko sugerowałbym obejrzenie GM.