Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I Zobacz posta
jeżeli chcesz iśc w moje ślady to długa i kosztowna droga

zacząłbym od remontu silnika koszt około 10k złotych polskich

szukanie używki mija się z celem bo nie wiesz co kupisz a będziesz miał nominał przynajmniej i nic nie będzie ciekło bo dasz wszystkie uszczelniania nowe w tej cenie

co do skrzyni manual faktycznie mniej pasuje do 7er ale daje dużo więcej frajdy z jazdy jeżeli auto jest weekendowozem i jest mniej awaryjny aczkolwiek koszt manuala z robotą to tez około 6-7k i potem na to by się przydało nowe sprzęgło i dwumas czyli nastepne 3500zł

na twoim miejscu zaczałbym od blachy czy jest rdza bo jak jest to sensu reanimacji brak

jeżeli nie ma to pierwsze co ogarnij automat żeby dożył do momentu kiedy będziesz mógł sobie na manuala finansowo pozwolić potem rób silnik i wnętrze felgi pierdoły zostaw sobie na koniec

jak zrobisz silnik zrób wydech bo w serii m60 strasznie słabo chodzi dźwiękowo jakby co służe pomoca na priw jakby co patentami na dolot tez służę na priw
Właśnie tak jak napisałeś, to mi się marzy zrobić. Ruda nie atakuje tego samochodu, co mnie zachęca do działania. Bezwypadkowy, buda prosta, podłużnice całe, bagażnik nie dotykany. Tradycyjnie przy wlewie baku coś się działo, niby zabezpieczone ale do poprawienia. Doły drzwi rude są, ale to nalot więc w weekend będzie to zabezpieczane. Jest tak jak mówisz, pierwsze co to przedłużenie żywotu automatu. Dziękuję za wszelkie sugestie, są na pewno pomocne ;) Pozdrawiam wszystkich