Ważne:
1) Auto jest poziomo (stoi na kanale albo wisi na podnośniku - absolutnie nie wolno napełniać gdy jest przechylony)
2) Napełnianie
.2a) napełniasz na zimno, do przelania, podłączasz kompa albo termometr
.2b) odpalasz silnik, włączasz klimę albo światła i ogrzewanie tylnej szyby (podnosi obroty silnika)
.2c) dolewasz oleju do przelania (silnik pracuje)
.2c) przełączasz, robiąc ok. 5 sekundowe przerwy, P->R->N->D->(M)->M2->M3 i ->M2->M1->D->N->R->P
.2d) dolewasz oleju do przelania, podstawiasz naczynie (olej się rozgrzewa i powoli wycieka, silnik pracuje)
.2e) czekasz, aż temperatura osiągmnie 40*C i zakręcasz korek (silnik pracuje)
.2f) gasisz silnik
.2g) wycierasz olej, przemywasz rozpuszczalnikiem miskę i korki - łatwo będzie zauważyć wycieki
rundka autem - POWOLI rozpędzasz na D aż do 80-90 km/h i zwalniasz do zatrzymiania. sprawdzasz wycieki.
ZROBIONE.




Odpowiedz z cytatem
