Takie traktowanie niesprawnej skrzyni to ryzyko. Może się coś uszkodzić od tych szarpnięć - np. kosz sprzęgłowy.
Lepiej jeździj delikatnie, póki nie naprawisz.

Czujnik - proponuję tak:
- podłączyć komp, skasować błędy i sprawdzić jakie są odczyty czujników w czasie jazdy
(uszkodzony czujnik nie czyta wyższych prędkości, przerywa itp. - ogólnie widać że coś jest źle.)
- zajrzeć do wtyczki na skrzyni i pomierzyć porównawczo czy oba sensory mają 285 - 365 Ohm
(tu sprawdzasz, czy wewnętrzne okablowanie i czujniki przewodzą prąd - zły odczyt wskazuje na awarię czujnika, rzadziej na awarię okablowania skrzyni)

Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	5HP24--SpeedSensorPins.jpg
Wyświetleń:	11
Rozmiar:	82.9 KB
ID:	7698

jeśli OK:
- podpiąć oscyloskop i porównawczo zbadać przebiegi w czasie jazdy
(tu sprawdzasz, czy czujnik przekazuje do kompa właściwy sygnał - amplituda i stabilność przebiegu sygnału jest najważniejsza, ale też kształt ma znaczenie)

Jeśli ostatni test jest OK a pierwszy nie-OK, to wina leży po stronie kompa skrzyni (EGS), albo okablowania auta (nie skrzyni).