-
Vip
Vip
elvis troszke ciebie nierozumiem, gadasz na przykladowo toprana, febi itp a ,myslisz co ci wkladaja w twoj wachach???? regenerowane tz wyjety sworzeń, wsadzona nowa podkladka teflonowa i tyle, nowa guma itp, wsadzaja jakiegos tam tedguma i tyle[/quote]
1. zależy z czego podkładka ,a to wiele znaczy i ilośc smaru
2. tuleje metalowo gumową moge sobie kupić np: Lemfordera i mi taką wprasują
Regenerowane elementy zawieszenia sprawdziłem w niejednym samochodzie i powiem,że są często lepsze od niejednych najlepszych firm,np sworznie do VW T4 najwięcej mi wytrzymały właśnie regenerowane i w wielu innych pojazdach było tak samo. Myśle że zrobienie na wahaczu regenerowanym ponad 80 000 km ,po złych drogach na felach 18" to dobry wynik nawet porównując do samej ceny regeneracji. \
Tak sie składa ,ze od jakiegoś czasu nie zajmuję sie juz częściami samochodowymi ,a zajmowanie to moje trwało ponad 10 lat (sprzedaż hurtowa) ,więc wiem co w trawie piszczy ,jak zmieniało sie np FEBI itp ,więc między innymi dlatego smiało moge polecić regenerowanie wahaczy do e 38 :) bo temat jest sprawdzony na moim własnym samochodzie :) pozdrawiam
P.S. krzywy ,ja wiem ,że dobrze jest klientowi zamontować np TOPRANA ,bo niedługo znowu sie pojawi w warsztacie
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum