Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 25 z 25

Wątek: e65 pół roku stoi pół roku jeździ...

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik Awatar qba
    Dołączył
    Sep 2011
    Posty
    692
    BMW
    E32 750iL, E46 330Ci
    Skąd
    Warszawa
    Śmiać mi się chce jak czytam te bzdury, że niby auto stojące bardziej się psuje od jeżdżącego. Od wielu lat mam w domu auto, które nie jeździ zimą i przez parę miesięcy w roku nie jest używane. Jedyne zasady, których pilnuję to takie, żeby odstawiać auto po dłuższej jeździe, z porządnie wygrzanym wydechem i dbać o to, żeby nie rozładował się akumulator. I tyle. Trzymałem w garażu ogrzewanym i nieogrzewanych - nie ma to znaczenia byle było sucho.

    Jeszcze nigdy nie miałem usterki ani nie zaobserwowałem większego zużycia jakiegokolwiek elementu auta po zimowym postoju. Nic też nie rdzewieje.

  2. #22
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Dokładnie, ewentualnie od bardzo długiego stania opony będą do wymiany i tyle.

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2015
    Posty
    603
    BMW
    S-Max 2,5T PoWeR
    Skąd
    North East PL
    Nic poważnego nie powinno się dziać,
    aczkolwiek, elementy uzębione , które przy normalnym użytkowaniu pracują w oleju, mogą nosić ślady korozji co może mieć wpływ na ich pracę i wytrzymałość, poza tym, wszystkie łożyska toczne, które zbyt długo nie są "obracane" mogą odkształcić się pod wpływem jednostajnego obciążenia w tej samej pozycji, ale do tego potrzeba minimum 2 lat z tego co się orientuję. Więc jak autko raz na pół roku jest używane, nawet na krótkim dystansie to powinno być okej.

  4. #24
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia
    orzeł_man...ciekawe to co piszesz bo ja kupiłem tutaj W124,która 7 lat przestała w garażu...wydmuchana uszczelka pod głowicą i kobieta nie zdecydowała się na naprawę,aż wreszcie odsprzedała auto...jedyne co musiałem wymienić to popychacze zaworowe bo na zimnym stukały dosyć głośno ale w M103 wymiana popychaczy to nic trudnego wiec wymieniłem je sam.Poza tym auto chodziło idealnie...żadnych zdeformowanych łożysk czy innych niespodzianek...Pozdrawiam.
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

  5. #25
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2014
    Posty
    457
    BMW
    e65
    Skąd
    Legnica
    szyna1pl@wp.pl 17:21 Dzisiaj
    Witam.Mam pytanko,czy mógłby ktoś opisać slynna rurkę w e65 745,może ma ktoś jakieś zdjęcia???
    Po oględzinach auta na moście zauważyłem mały wyciek płynu chłodniczego z dość grubej rury która idzie do chlodnicy,zastanawiam się czy to nie jest slynna rurka o której dużo się mówi na tym forum...jeżeli ktoś może pomóc byłbym bardzo wdzieczny;)pozdrawiam wszystkich

    Prawdopodobnie ten samochod za dlugo stal nieuzywany. Teraz jak motor bedzie sie krecil to wszystkie gumki, gumeczki, oringi, uszczeleczki, rureczki dadza o sobie znac. Naszykuj sie na uszczelniacze za kilka tkm lub nawet wczesniej.

Podobne wątki

  1. [NCS] DRL, światła do jazdy dziennej, znaczy się drogowe na pół gwizdka..
    Przez brunoz w dziale Diagnostyka / AUDIO / VIDEO / NAVI
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 25-10-2016, 18:10
  2. Pół e32 pół e38 750i biturbo
    Przez capoZe32 w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 18-03-2013, 19:34
  3. Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 02-02-2013, 18:14
  4. Sprzedane BMW 745i ok. pół roku temu - absourdalny problem z kupującym!
    Przez Arman w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 17-08-2012, 19:54

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •