Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Wątek: Remont m30b35

  1. #11
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2014
    Posty
    78
    BMW
    E32 M30B35 4HP22EH
    Skąd
    Gorzów Wielkopolski
    Blog
    3
    Cytat Zamieszczone przez sz4l0ny Zobacz posta
    Zrób głowice według zasad i przestań sobie łamać głowę bez sensu.
    Popieram wypowiedź kolegi. Skoro remont silnika, to wymienić części które się zużywają na nowe (w miarę możliwości) i przy takiej operacji Ja bym dołożył komplet nowych zaworów wraz z uszczelniaczami, i poświęcił te kilka godzin na prawidłowe doszczelnienie ich (pasta polerska na miejsce styku z głowicą i heja delikatna polerka gniazda). Jestem zwolennikiem robienia czegoś porządnie od początku do końca, nawet jeśli pochłonie to znacznie więcej czasu i pieniędzy. Ale na pewno się opłaci.

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik Awatar MCGUMA
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    616
    BMW
    e32 735i, e46 318, ex(e30 325i touring, e30 325i coupe, e30 318 sedan, )
    Skąd
    Mielno/Koszalin
    Wyjmij silnik i zrób to dobrze , zrób pomiary i oględziny , żebyś później nie żałował.

    Warto zrobić dobrze m30b35 . http://www.bar-tek-tuning.de/BMW+Spo...CK+M30+284.htm

    czemu ja swoją e30 sprzedałem... zachciało mi się ścigacza...

    też będę na dniach wkładał zdrowiutkie m30b35 do swojej e32. Jak będziesz chciał coś wiedzieć pytaj ;)
    Jest e32 7xx,E30 325i 24v swap na e30 335i :) i sprzedane :(

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    152
    BMW
    e32 735i 91r
    Skąd
    POLSKA
    Witam.
    Wymieniłem panewki główne i korbowodowe na nominalne (wał wyglądał jak nowy, brak jakichkolwiek rys, itp). Zalałem silnik Castrolem magnatec 5w40, pokręciłem rozrusznikiem aż pojawi się ciśnienie oleju. Po 15 minutach kręcę rozrusznikiem a kontrolka gaśnie po ok 5 sekundach... :/ . Temat zaworu w obudowie filtra już przerabiałem. Jak odkręcę obudowę to jest pełna oleju ale w tej rurce w środku oleju nie ma. Rozbierałem też pompę olejową i wyglądała super, zero luzów czy wytarć a jak zakręciłem rozrusznikiem z otwartą obudową filtra to widać że momentalnie pcha olej. Wygląda jakby olej z kanałów olejowych spływał do miski. Spotkał się ktoś kiedyś z taki problemem??

  4. #14
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    W obudowie filtra jest obejście, które pcha olej do miski w momencie kiedy jest ciśnienie większe niż 4-5bar. Może ten zawór padł i przelewa z powrotem. Spróbuj podmieć obudowę filtra.
    pozdrawiam Bartek

Podobne wątki

  1. M62B44 Remont???
    Przez dealer25 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 22-11-2023, 23:51
  2. v12 Remont
    Przez djherbert w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 01-03-2013, 23:49
  3. Remont zawieszenia
    Przez Pemodemon w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 18-03-2012, 17:06
  4. Remont M30....
    Przez e32maciek w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 28-06-2010, 08:10
  5. Remont góry ??
    Przez Mikołaj w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-03-2010, 14:58

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •