Witaj kolego
-ja bym zobaczył czy silnik nie posiada wycieków
-zobacz jakie obroty trzyma silnik powinien mieć gdzieś około 750-800rpm na LPG i BP
-i czy schodzi normalnie z obrotów (dodaj gazu i zobacz czy płynnie schodzi)
-sprawdź czy przyspiesza bez żadnej zmuły
-zobacz na węże od wody czy nie są zastosowane przeróbki(jakieś wstawki bo gdzieś już pękł)
-sprawdź czy wszystkie węże od wspomagania są suche.
-zobacz czy na kolektorze ssącym lub obudowie filtra powietrza nie ma zrobionej takiej klapki anty wybuchowej (bo jak ma taką klapkę to ma problem z gazem strzela)
-jak pojedziesz na jazdę próbną to sprawdź czy temperatura jest w pionie i czy nie szarpie
-zobacz jeszcze czy ma luzy na przekładni (jak będziesz stał w miejscu to poruszaj kierownicą w lewo i w prawo tak szybko ale tylko troszkę tak 1/10 obrotu)
-sprawdź czy cała elektronika działa i czy nie wyświetlają się jakieś komunikaty o błędach.
-zobacz na elementy karoserii czy są dobrze spasowane,sprawdź czy nie ma gdzieś szpachli (bo wiadomo bita była)
-jak włączysz klimę to silnik powinien dostać chwilowego obciążenia (wyczujesz to)
-jeszcze dobrze by było pojechać na jakąś stację diagnostyczną żeby oni jeszcze sprawdzili czy wszystko OK
-jak mają taki magnesik to niech sprawdzą blachy czy nie była robiona.
-spytaj się kolesia jaki lał wcześniej olej
-co było robione
Jak kupisz to wstaw fotki