Cytat Zamieszczone przez bumere32 Zobacz posta
objawy sa zarówno na benzynie i na gazie,z tym ze na gazie gorzej,nierowno chodzi na zimnym jak i cieplym ,ale jak silnik sie porzadnie rozgrzeje to wtedy jakby minimalnie lepiej chodzi sie ale to caly czas nie to...Sonda niedawno byla wymieniana na oryginalna BOSCH,swiece tez.Dolot tez musze miec szczelny bo pol roku temu jak byl remont silnika to kupowalem nowe gumy wszystkie.Gdzie znajde te czujniki od EML i ECU? jak je sprawdzic? Ale tak tez myslalem czy jak krokowiec jest pominiety to czy wlasnie przypadkiem winowajca nie bedzie EML? mozna go jakos napoczatku wyczyscic czy cos? jakos napewno da sie sprawdzic czy dziala poprawnie
czujnik od emelu jest na obudowie termostatu z przodu silnika masz 3 wtyczki
czarny napewno zegary niebieski ECU trzeci będziesz miał do EMlu
EMl-możesz rozebrać z tego co pamiętam to znajdują się tam szczotki komutator i coś tam( 6 lat tego nie widziałem tak że mogłem coś pominąć)
w normalnej przepustnicy krokowieć jest odpowiedzialny za wolne obroty i przepustnica jest zamknięta.
W eml-u przepustnica po włączeniu zapłonu parę % się odchyla dzięki temu masz wolne obroty.
Jak będziesz to rozbierał uważaj na odmę w dolocie http://www.realoem.com/bmw/showparts...75&hg=13&fg=15 elementy od 12 do 15 z linku
pozamieniaj kostki na czujnikach temperatury i sprawdz czy są jakieś różnice
a najlepiej podjedz na dobrą diagnostykę komputerową może coś wyjdzie nie tak
pzdr