czujnik od emelu jest na obudowie termostatu z przodu silnika masz 3 wtyczki
czarny napewno zegary niebieski ECU trzeci będziesz miał do EMlu
EMl-możesz rozebrać z tego co pamiętam to znajdują się tam szczotki komutator i coś tam( 6 lat tego nie widziałem tak że mogłem coś pominąć)
w normalnej przepustnicy krokowieć jest odpowiedzialny za wolne obroty i przepustnica jest zamknięta.
W eml-u przepustnica po włączeniu zapłonu parę % się odchyla dzięki temu masz wolne obroty.
Jak będziesz to rozbierał uważaj na odmę w dolocie
http://www.realoem.com/bmw/showparts...75&hg=13&fg=15 elementy od 12 do 15 z linku
pozamieniaj kostki na czujnikach temperatury i sprawdz czy są jakieś różnice
a najlepiej podjedz na dobrą diagnostykę komputerową może coś wyjdzie nie tak
pzdr