Pokaż wyniki od 1 do 10 z 95

Wątek: Dyskusja nt. jakości wykończenia wnętrza w E38

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar Saillupus
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    1,473
    BMW
    e65 760i 2003r , X5 4.6iS 2002r
    Skąd
    Szczecin
    Blog
    6
    Ja mam u siebie w Szczecińskim klubie takiego asa który na codzień jeździ szkodą octavią i kupuje sobie od czasu do czasu jakieś BMW. Przeważnie zakłada temat kupię BMW e36 do 2 tys. Kupuje takie auto, wkłada w niego 10 i marudzi jakie to do dupy auta bo tyle trzeba naprawiać, ciągle się sypią a skoda 2007r i nic przy niej nie robi.... Coś czuje że kolega miał do czynienia tylko właśnie z takimi egzemplarzami.

    Co do 750. Ten kto ma 740 będzie twierdził że 750 jest bez sensu. Tak jak ten co jeździ e39 wsiądzie do e38 i powie tak jak u mnie to po co przepłacać. Nie czuję aby auto było dużo większe czy bardziej luksusowe.
    To auto deceni tylko ktoś kto nim jeździł i jeździł zadbanym egzemplarzem a nie szrotem. Dziwnym trafem w cenie zakupu nowego auta jest znacznie większa przepaść między wersjami v8 i v12 niż między największym v8 a motorem niżej... V12 a w tym wypadku 750 nie jest dla każdego i niech tak zostanie
    było e38 730d 1999r, e38 750i 2000r, e53 4.4i 2001r, e46 330Ci 2001r

  2. #2
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    1,569
    BMW
    E38 750i 1997 rok
    Skąd
    Opolskie
    Cytat Zamieszczone przez Saillupus Zobacz posta
    Ja mam u siebie w Szczecińskim klubie takiego asa który na codzień jeździ szkodą octavią i kupuje sobie od czasu do czasu jakieś BMW. Przeważnie zakłada temat kupię BMW e36 do 2 tys. Kupuje takie auto, wkłada w niego 10 i marudzi jakie to do dupy auta bo tyle trzeba naprawiać, ciągle się sypią a skoda 2007r i nic przy niej nie robi.... Coś czuje że kolega miał do czynienia tylko właśnie z takimi egzemplarzami.

    Co do 750. Ten kto ma 740 będzie twierdził że 750 jest bez sensu. Tak jak ten co jeździ e39 wsiądzie do e38 i powie tak jak u mnie to po co przepłacać. Nie czuję aby auto było dużo większe czy bardziej luksusowe.
    To auto deceni tylko ktoś kto nim jeździł i jeździł zadbanym egzemplarzem a nie szrotem. Dziwnym trafem w cenie zakupu nowego auta jest znacznie większa przepaść między wersjami v8 i v12 niż między największym v8 a motorem niżej... V12 a w tym wypadku 750 nie jest dla każdego i niech tak zostanie
    Widze, ze masz chyba mnie na mysli.
    Tak sie sklada, ze mam tylko e38 i nie posiadałem wczesniej zadnego innego auta.
    Nie chodzi mi o mechanike, ceny czesci itp.Wg mnie e38 jest po prostu "slaba" limuzyną tj.komfort jak dla mnie cienki, wyciszenie tez, jakosc materialow w srodku pozostawia wiele do zyczenia, miejsca z tyłu brak w krotkiej wersji takie napompowane e39.

    Dzuda, mowie o plastikach przy progach, obudowach foteli.W e38 moze jest jeszcze w miare ok, ale np e65 to mega kibel pod tym względem.

    Ronin, akurat o W140 nic tutaj nie napisałem wiec nie wiem jaki mam problem.Moze masz jakies zastrzezenia co do tego co napisałem? Bo wydaje mi sie, ze z niczym nie sklamalem.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 14-09-2011, 21:35
  2. [wnętrze] E38 zmiana wnętrza
    Przez harry22 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 12-09-2011, 18:55
  3. [e38] Zmiana wnętrza
    Przez positiv w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 11-06-2010, 14:34

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •