czyli inna czestotliwosc pilota. szukaj na aukcjach (ebay) kluczyka z pilotem do wersji US. koszt moze byc maly. przelozysz pilota do swojego i zakodujesz. druga opcja to pojscie do ASO i dorobienie kluczyka z pilotem i immo. Koszt 750 zl - tylko nie wiem czy dorabiaja tez wersje US, ale raczej nie powinno byc z tym problemow.
E38 730D 10/1999 ORIENTBLAUNiestety nie jestem milionerem gazownikiem, jeżdżę dieslem...
Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms
\
dorabiaja czy biora z magazynu - wsio ryba, czas czekiwania u mnie byl 5 dni :-)
czestotliwiosc powinna byc na kluczyku (w europejskich wersjach jest)
tu chocby masz taki klucz za 20 dolkow plus jakies 10 dolkow wysylka poczta
http://www.ebay.com/itm/BMW-E38-E46-...3e64b2&vxp=mtr
Ostatnio edytowane przez Yacek ; 26-03-2015 o 13:04
E38 730D 10/1999 ORIENTBLAUNiestety nie jestem milionerem gazownikiem, jeżdżę dieslem...
dzięki za pomoc , kupię sobie z ebay i po sprawie ;)
pilot ,który kodowałem był z wersji US , a teraz dzwonię do kolegi i mówi ,że to jednak z innego był , i ma do US , zobaczymy co dalej
piloty US pracuja na czest. 315 MHz - sprawdzilem. Nie dziwne ze europejskie sie nie dogaduja z autkami w specyfikacji US :-) tak wiec tylko pilot US Cie ratuje.
widze ze na alledrogo jest nowy za 130 zeta
http://allegro.pl/kluczyk-pilot-315-...189596679.html
E38 730D 10/1999 ORIENTBLAUNiestety nie jestem milionerem gazownikiem, jeżdżę dieslem...
o sobie wezmę
Kupiłem wkład/pilot od e38 wersja USA używany i działa bez problemu , temat do zamknięcia
pozdro