-
Zaawansowany Użytkownik
Pod maską, zaraz przy elektrozaworach idzie przewód paliwowy - tam podłącza się to coś czego nazwy zapomniałem a służy do pomiaru ciśnienia (taki "zegarek"). Tam też można sprawdzić czy paliwo faktycznie idzie do silnika.
Sama pompka może "w miarę dobrze pompować" a jednak nie pompować wystarczająco dobrze (różnica o jakiej wspomniałem w moim przypadku [2 atmosfer] była wystarczająca abym miał problemy z odpalaniem i funkcjonowaniem).
Jeśli jednak podmienisz aku na lepszy, żywszy i sprawniejszy, a objawy nie ustąpią, wówczas szukaj po przewodach paliwa zaczynając od pompki paliwowej.
usługi i bezpieczeństwo IT
BMW E32 750iA '91 (magia V12
) | Ex:
BMW E32 735i '87
Honda VT 1100 chopper
Schematy E32 (czytelna lista plików)
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum