Może banalne ale skoro mało tym autem jeździsz to ja bym sprawdził czy nie zaśniedziały kable na rozruszniku i masa na silniku.
Może banalne ale skoro mało tym autem jeździsz to ja bym sprawdził czy nie zaśniedziały kable na rozruszniku i masa na silniku.
Jak było słychać zamki to ews ok.
Czyli szukaj przy rozruszniku problemu.
Po zdjęciu kolektora ładny dostęp.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
Podpowiem banalnie: Może po prostu wystąpiło przepięcie jak odpalałeś go na kable i zjarało bezpiecznik od rozrusznika? ;)
Skoro EWS działa, to trzeba szukać jakiejś prostej przyczyny... Spróbuj go na krótko podpiąć i zobacz co się będzie działo.
Obecnie E38 728i 1995 manual, dunkelblau. Poprzednio E34 525tdsA 1992, granitsilber-metalic.
Moje autko: http://7er.pl/showthread.php/33145-W...151#post395151
Sprawdź bezpieczniki przy zwarciu na czujniku poziomu oleju upala bezpiek od rozruchu
sprawdż podłączenie przewodów do rozrusznika / pod spodem pod plastikową osłoną jest połączenie plusa może tam się coś zaśniedziało jak masz kanał to możesz spróbować zakręcić rozrusznikiem na krótko od tej złączki plusa kabelkiem musisz podać prąd do cienkiego przewodu dochodzącego do rozrusznika / możesz też sprawdzić czy podczas próby odpalenia dochodzi tam zasilanie bo mógł ci paść przekaźnik rozrusznika
Z plusika pod maska by zapalił jak by nie było tam połączenia co pisze kali79
to musi sprawdzić czy na krótko zakręci in czy dochodzi zasilanie na ten mały kabelek do rozrusznika
W skrzynce z kompami pod maską jest kość biała z okrągłymi pinami. Tam bardzo łatwo sprawdzić czy z auta wychodzi zasilanie na wiązkę silnika. Gruby czarny z żółtym paskiem jest chyba na rozrusznik. Próbówka w dłoń i jasna sprawa. Klema pirotechniczna ok?
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
Przeleciałem amatorsko-domowymi sposobami układy włącznie z bezpiecznikami pod maską na podszybiu i wszystko wydaje się być OK. Także auto dziś odjechało na lawecie do znachora. Jutro powinien być jakiś werdykt. Też mi się wydaje, że to jakiś drobny chochlik. Pozostaje jedynie liczyć na uczciwość mechesa bo większość dokręci śrubkę, wymieni bezpiecznik a kasuje jak za generalny remont. I jeszcze wymienione części dają ;]
- mamo, mamo, dlaczego ci ludzie klękają?
- bo to jedzie BMW e38 synku...
-------------------------------------------------
///M-Sport Individual
Dobra, jest werdykt- wys*ał się rozrusznik. Dosłownie zmieliło tuleje prowadzące wirnika. Magik stwierdził że to przyczyna zbyt słabego akumulatora. Zwrócił uwagę też, że "zwykłe" akumulatory, pomimo że są podobne parametrami do fabrycznych, nie nadają się do takich aut jak e38. 7er potrzebuje akumulatora głębokiego rozładowania tzw. AGM gdyż każde otwarcie drzwi powoduje "pobudkę" auta i szybki zgon aku jeżeli auto nie jest jeżdżone co dziennie. Polecał jego zdaniem 2 firmy które są godne zaufania: Banner i Jenox.
- mamo, mamo, dlaczego ci ludzie klękają?
- bo to jedzie BMW e38 synku...
-------------------------------------------------
///M-Sport Individual