Wiadomo że jak klekot ma moc 260km w góre to zaczyna robić robote.Seria 3.0d nadaje się do normalnej jazdy z lekkim +
Wiadomo że jak klekot ma moc 260km w góre to zaczyna robić robote.Seria 3.0d nadaje się do normalnej jazdy z lekkim +
Oczywiscie ,ze tyle pali ludzie ktorzy dojezdzaja do pracy obwodnica duzego miasta i mowia ,ze spali 9/100 nie ma takiej szansy przy ponad 2 tonowym aucie . Ja mam 281KM i 630Nm obrotu i jestem sie w stanie o samochod nawet założyc ,ze nic ponizej 5,0l z BMW e65 nie wystartuje...![]()
A 750 to chyba 4.8litra i cie wciągnie napewno.😈
było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
730d ma serie ok 8 sek , po chipie max co może zrobic to w porywach 735i , z poliftową 740i już nie ma szans , nie mówiąc o 745i lub 750i które będą absolutnie poza zasięgiem klekota. Pozatym jakich by nie miał osiągów to klekot w limuzynie jest tylko dla nie wymagających użytkowników.
Klekoty na chipach robia robote. Przekonalem sie juz nie raz. Ale zawsze towazyszyla im chmura czarnego dymu :)
wracajac do tematu to da sie kupic jednego z ostatnich przedliftow (2004r) w kwocie 40tys zl. Wszystko kwestia szczescia... jakis czas temu bylem przy zakupie takiej sztuki za 37tys zl. Stan niczego sobie z przecietnym wypasem. Pierwszy serwis kosztowal ok 3.5tys zl i do dzis autko smiga (minelo ok 2lat) z tego co wiem tylko plyny klocki itd. Wiec sie da.
pozdrawiam.
Jak coś to ja sprzedam swoją za 42tys. Na dzień dzisiejszy to tylko tankowania i cieszyć się jazda.
Ja pie****ę czytać się tych twoich głupot nie da .....
Riki tak no offence ale jak moje auto wróci z lakierni i detailingu może ustawimy się na spota? Z chęcią zobaczę co potrafi te 3,0d. Jak mnie pokonasz to oczywiście publicznie to opiszemy. Jak ja Ciebie - oczywiście też. Co Ty na to???
Ostatnio edytowane przez tuczi77 ; 13-03-2015 o 09:51 Powód: Edytuj posty zamiast pisać jeden pod drugim
ehh uparte te benzyniaki... tak jak pisałem benz jest idealna do e65 nadal tak uważam.
Przeczytajcie mój ostatni post 0-100 km/h 6.22 sek to zmierzony najlepszy mój przejazd, fakt ze w zimie poniżej temperatury 0st, na zimówkach i z dość małą trakcją , średnio wychodzi ciut wolniej około 6.6.
Dodam ze mój chip to wersja słabiutka mam DPF i nie chce się z nim rozstawać.
W bmw 3.0D widziałem zrobione na ponad 300koni i 700N - szybkie. Audi 3.0D mój kolega ma zrobione na 400koni i ponad 700N, drugie takie same audi a6 3.0D quarto robi się teraz na Bemowie docelowo tez na 400koni.
Kolega Zdzira niech najpierw ustali z jakim 3.0D będzie jechał żeby się nie rozczarował :)))
Ciekawa oferta, zastanawiam się, gdzie może być haczyk? Uszczelniacze? Rurka?
http://allegro.pl/bmw-745i-333km-gaz...169965930.html
Z minusów: brak indywidualnej siły nawiewu dla pasażera, co do reszty, to bardzo fajnie wyposażona :)
A czemu ma być haczyk ? Brak nawiewu to nie minus to plus ! Ale połowiczny, nie lubie tej podwojnej klimy.