nie robiłem hamowania tamtego silnika i bardzo żałuję . Podejrzewam, że jego moc oscylowała w granicach 230+ KM.
Teraz dorwałem M30B35 w BDB stanie i wymieniam pierdółki, będę wkładał do e32. przez ten czas co mnie na forum nie było sporo się u mnie działo. Tamten silnik przełożyłem do e30 i tam latał i lata do dziś, E30 sprzedałem i żałuję do dziś ;((((( Do e32 zamontowałem m30b030, silnik nie do zajechania ale w porównaniu do b35 sporo mu brakuje mocy i postanowiłem znowu zapodać b35 tym razem będzie to czysta seria.
Tutaj B35 w przygotowaniach
zakupiłem szperę w idealnym stanie o krótszym przełożeniu, teraz mam zamontowaną 2,93 i jest strasznie dłuuuuuuuuuuuuuga
podstawa filtra z wyjściem na chłodnicę oleju, mały rarytasik :)
W najbliższym czasie będę robił swap i zrobię małą fotorelację ;)