Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Wątek: Drgająca buda w zakresie prędkości 120-150km/h

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Pawliko
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    931
    BMW
    Audi A5 Coupe 2.7 TDI S-line
    Skąd
    Szczecin / Gryfice
    Blog
    4
    Czyli co, drgania ustąpiły po przerzuceniu kół i przykręceniu ich z powrotem?
    Może ktoś przez grudniową noc na parkingu chciał Ci ukraść koła, zaczął od jednej, spłoszył się i... nierowno dokręcił? :D
    Jak masz ori felgi to pierścieni nie założysz,bo otwór jest taki jak piasta. Więc musi być wszystko ok. Zdejmij koła, wypucuj piasty na błysk, żeby żadnego syfka nie było, to samo w felgach zrób. Dokręć koła, odpowiednim momentem, oczywiście zacznij od zasady "na krzyż".

  2. #12
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Auto stało na strzeżonym, a zaraz jak tylko pojawiły się drgania, pojechałem na wyważanie kół, co nic nie dało. Jest tak jak napisałeś, po przerzuceniu kół z powrotem na swoje miejsca, drgania ustąpiły niemal w 100%. Lada dzień będę zakładał letni zestaw, to wtedy się zajmę pucowaniem piast. Oba komplety felg mam oryginalne, ale czy na 100% one są spasowane na ciasno z piastami?

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Pawliko
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    931
    BMW
    Audi A5 Coupe 2.7 TDI S-line
    Skąd
    Szczecin / Gryfice
    Blog
    4
    jak ori to musza byc spasowane, nie ma innej opcji. Ale syf na piastach moze powodowac bicia.
    Były:
    VW Jetta A2
    Opel Astra G Caravan
    BMW E32 730i[*][*]
    VW Passat B5 Variant
    BMW E38 728iA
    BMW E39 535iA
    Audi A3 8P 2.0T++
    Audi A6 C6 2.7 TDI++ Quattro
    BMW E91 318d+
    VW Phaeton 3.2
    Astra GTC OPC Line
    Mercedes CLK W209 200K lift
    BMW E90 320dA 177KM 08'

  4. #14
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Odgrzebuję temat. Po kilku akcjach z żonglowaniem kołami drgania ustały. Jakiś czas temu połapałem się też, z jakiegoś powodu siadł mi tył. Podniosłem auto w INPA i o dziwo drgania powróciły. Miałem ostatnio też wymieniane drążki i na zbieżności (poprzednia robiona 5 miesięcy temu po wymianie wahaczy) prawy tył był korygowany. Co może być przyczyną, że straciłem tam zbieżność i czy tu nie należy doszukiwać się związku z drganiami?

Podobne wątki

  1. trzęsie buda na biegu jałowym m60b40 e38
    Przez rdboy w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 07-06-2013, 21:58
  2. buja buda na wolnych obrotach
    Przez szulcigor w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 16-02-2013, 06:53
  3. BMW E32 740iL potrzebna buda
    Przez rodzinabmw w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 15-04-2011, 22:23
  4. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 15-05-2010, 07:27

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •