-
Początkujący Użytkownik
[mechanika] Kolektor ssący E38 3,0D 2000r
Mam pytanko: Czy usunąć przepustnice w kolektorze ssącym w 730D rok produkcji 2000. Zdarza się, że rozpadające się kawałki przepustnicy powodują znaczne uszkodzenia w komorze spalania. Niektórzy usuwają te elementy, aby zapobiec następstom takiej sytuacji. Czy usunięcie spowoduje jakieś niekorzystne efekty? Podobno przepustnice są tylko w samochodach ze skrzynią automatyczną.
Dziekuję za odpowiedzi w sprawie doboru oleju.
Osobiście przywiązuję wysoką uwagę do doboru środków eksploatacyjnych. Odnośnie zmniejszenia zużycia oleju przy zmianie z castrola na mobila, uważam, że ocena nie może być jednoznaczna. Slyszałem o takich sytuacjach. Czy nie jest to dowodem, że mobil, ma mniejsze właściwości penetracyjne? Czy w olejach o to chodzi? A może to jest na plus dla castrola?
Pozdrawiam!!! :)
-
Super Moderator
Była zmiana na kolektory z metalowymi przepustnicami ... Znajomy chciał to zamienić ale okazało się ,że ma już metalowymi .... W ASO zapytaj ile kosztuje taki kolektor . Bo terazniejszy potrafi narobić szkód .....
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum