Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: Zdekompletowany system nawigacji

  1. #1
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2014
    Posty
    2,120
    BMW
    E65 3.0D
    Skąd
    Barlinek

    Post Zdekompletowany system nawigacji

    Po tym jak poukladalem sprawy techniczne w swojej e38 przyszedl czas aby zrobic pozadek w systemie nawigacji albo predzej jego braku.
    Jako ze jestem zielony a szukajka zaprowadzila mnie do setek stron na ktorych nie znalazlem dokladnej odpowiedzi na moje pytania a mianowicie:

    U mnie w autku jakas madra glowa dokladala system nawigacji. Z fabryki wyjechala bez zadnego monitorka a teraz mam monitor 4:3, tuner tv, tuner radiowy i zmieniarke. Dziala wszystko tylko nie mam wogole czytnika navi. Chcem to wszystko doprowadzic do ladu. Jakie elementy musze dokladnie kupic zeby to chodzila nawka? Wiem ze musze kupic czytnik ale nie wiem jaki. Musze kupic stelaz, boczek z wycieciem na czytnik i antene gps?
    Mam wiele luznych wtyczek w bagazniku i nie wiem czy mam kupowac jakies odcinki instalacji?
    Nom i jak to wszystko podlaczyc. Gdzie wpina sie antene gps? Jak wpiac w instalacje czytnik bo obecnie go nie mam a wszystko dziala...

    Bede bardzo wdzieczny za wskazowki bo musze uporac sie z tematem.

    Dziekuje i pozdrawiam.

  2. #2
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,125
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Przede wszystkim ustal co tam jest wsadzone... tj MK1 MK2?
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2014
    Posty
    2,120
    BMW
    E65 3.0D
    Skąd
    Barlinek
    Cytat Zamieszczone przez BOSS Zobacz posta
    Przede wszystkim ustal co tam jest wsadzone... tj MK1 MK2?
    No slabo bo jest wersja SW 1-1/72 czyli MK1... szalu nie ma... jakie mam mozliwosci i co dokladnie zakupic?