Znikło Ci zasilanie, bo zrobiłeś gdzieś zwarcie przy tych testach i poleciał bezpiecznik :)
U mnie ciągle ze środkowego leci zimne, ale to nie jest problem elektrozaworów, tylko klapek.
Znikło Ci zasilanie, bo zrobiłeś gdzieś zwarcie przy tych testach i poleciał bezpiecznik :)
U mnie ciągle ze środkowego leci zimne, ale to nie jest problem elektrozaworów, tylko klapek.
pozdrawiam Bartek
ok bezpiecznik wymieniony,
test zarowki zaliczony, ale nie ma takiego przeskoku napiecia jak w pierwszej czesci filmu od Martynki, czyli moduł ogrzewania do sprawdzenia ?
u mnie z srodkowego leci chlodne przy wpietej wtyczce a po wypieciu jej z elektrozaworów juz pojawia sie ciepło.
Ostatnio edytowane przez Piciu ; 24-02-2015 o 18:11
a jaki przeskok jest ?? z ilu na ile, czy po prostu inne są czasy ??
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...
nie ma w ogole przeskoku napiecia,
jak jest na maks zimnej zapietej do konca rolce 13,5v a na mkas ciepło 0,1v, np. jak ustawiłem temp. na 22C jedno i druga rolke pokazywało mi 13,44V, jutro sprawdze to dokladniej,
Ostatnio edytowane przez Piciu ; 24-02-2015 o 18:17
sprawdź dokładniej, powoli przesuwając na najzimniejszego do najcieplejszego zatrzymując się co stopień.
a i jeszcze jedno pytanie, sprawdzasz to na rozgrzanym silniku ?? z nagrzanym wnętrzem ?? bo na zimnym nic Ci nie wyjdzie.
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...
na rozgrzanym aucie
i nagrzanym w srodku
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...
tak, w srodku nagrzane,
a który masz rocznik, mam gdzieś drugi moduł IHKA na podmianę.
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...
87 rok auta, nie mam drugiego na podmiane, bede musiał kupic