Cytat Zamieszczone przez cursor Zobacz posta
Robiliśmy coś takiego w firmie gdzie pracuję.
Wymieniony został silnik i skrzynia.
Na szczęście w tych skrzyniach nie ma jeszcze immo(poliftowe e60 już ma z tego co pamiętam), więc nie było problemu.
Sterownik skrzyni zaktualizowałem do najnowszej wersji(skrzynia ze sterownikiem z 4.4 ), przy okazji zmieniając nr VIN na właściwy
Sterownik silnika pozostał stary, zmieniłem tylko soft na właściwy dla 4.4

Generalnie auto jeździło bez problemów. Problem pojawił się przy wysokich prędkościach(160 bądź więcej, nie pamiętam teraz). Skrzynia wchodziła w tryb awaryjny. Pojawiał się błąd związany z prędkością na wyjściu skrzyni.

Zmieniony został dyferencjał na właściwy dla 4.4 i problemy zniknęły
Czy konwerter też wymieniłeś od 4.4 czy został ten sam z 3.6?