Gdyby to było 4,4 to bym się nie zastanawiał ani chwili.
Skądś wytrzasnął bym ten 1k euro więcej.
Ale za 3,6 w tej opcji to max. 7,500 euro mogę dać.
Chyba jednak dalej będę obserwował zagraniczne portale i szukał 745 bo na 750 mnie nie stać.
No i szukam z wentylowanymi fotelami wypasu (może być bez masażu)
Najważniejsze aby motor był zdrowy bo jak odrzucisz zdrowe 3.6 dla zaniedbanej 4.4 to szybko będziesz żałował .
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Ta sztuka jest fajna:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat...=EXPORT&noec=1
tylko ma trzy minusy:
- spory przebieg
- jest od handlarza
- cena ostateczna to 8,500 Euro
A ile przebiegu powinna miec? Dawajcie ja do mnie, zrobimy jak wszyscy na 180 to i za 10 eur sie sprzeda. To oczywiscie zart, ja sie tak nie bawie. Jestes idealnym przykladem potencjalnego kupujacego tzw idioty. Kupujesz stanem licznika i nie opierasz sie w ogole na wlasnym doswiadczeniu a po tym mozna organoleptycznie stwierdzic stan pojazdu. Nie ufasz sobie i sam sie oszukujesz. Gdyby gebels napisal ze ma 178352 km to juz bys kupil. Zenada
Niestety przez lata kręcenia liczników i użytkowania żuków i polonezów w których 100 tys.oznaczał zwykle remont (nie zawsze bo mnie się udało zrobić poldolotem 430tys.) powstało przekonanie ,że wóz musi mieć mały przebieg .Do tego wiele ludzi jest przekonanych ,że okazje się zdarzają i da się kupić tani samochód z niemiec z małym przebiegiem. Takie myślenie jest często błędne i łudzimy się ,że nasz licznik jest prawdziwy albo skręcony tylko o 50 tysięcy hehe. Osobiście ostatnią rzeczą jaka dla mnie ma znaczenie to stan licznika przy zakupie auta. Liczy się stan a nie kombinacja cyferek czy wpisy w książce serwisowej.
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
FAZI bez ubliżania. Dla mnie przebieg jest ważny bi chcę tym autem chwilę pojeździć. Mam bardzo dobrego mechanika od BMW u wiem że ten silnik jest fajny ale tak do 300k. Później sporo problemów. Najchętniej kupiłbym 730i przedlift bo to prostsza i mniej awaryjna jednostka. A skoro dla Ciebie przegląd nie jest ważny to Twoja sprawa ale od idiotów to możesz sobie wyzywać kogoś ze swojej rodziny.
Jezeli twoj mechanik powiedzial ci ze ten silnik jest fajny do 300 tys to proponuje zmienic lekarza. Boze uchron nas od takich uzdrowicieli, a czy ten pan ma na imie heniu lub zeniu? Kolego w jakim ty swiecie zyjesz? Nie wyzwalem cie a napisalem ze jestes idealnym przykladem. Niestety takie sa realia, przebieg to ostatnia rzecz na jaka patrzy czlowiek ktory wie czego szuka, ktos kto ma pojecie a ty go niestety jak dla mnie nie masz. Bez urazy ale musisz zrozumiec kilka spraw i z takim podejsciem radze nie wchodzic w e65 bo tu piter musi byc gruby i nie ma czasu na marudzenia i drutowania. Dla jasnosci i obalenia mitu twego mechaniora, powiem ci ze moja ma 400 tys i srodek wyglada jak nowy a zeby wielorybka mego nie zapeszac to powiem tak :jezdzi, hamuje itd oby tak dalej. Moj dobry kolega ma 4.4 i jak robil uszczelniacze pol roku temu to zegar wyswietlal 5 stowek.