Witam.
Zakładam nowy wątek dotyczący starego problemu .
Pacjent to M30B35 bmw e32 91r. Po zapaleniu (zimnego) auto chodzi jak traktor, ma problemy z wchodzeniem na obroty trzęsie całym autem, wg mnie nienaturalnie mocno czuć benzynę w spalinach. Im cieplejszy silnik objawy ustają a na LPG prawie ich brak. Świece po wyczyszczeniu szybko robią się czarne. Poprzedni właściciel twierdzi ze auto nagle zaczęło kuleć, zgasło dwa razy na drodze i już się nie poprawiło ani nie pogorszyło.
Co zostało zrobione i sprawdzone:
-wymieniony łańcuch rozrządu i sprawdzenie poprawności ustawienia rozrządu
-przepływka sprawdzona (ładnie przechodzi cały zakres) , czujnik temp. zasynagego pow. sprawdzony
-czujnik temp cieczy sprawdzony
-Wymieniona lambda na oryginalną boscha
-Pomiar kompresji na zimnym silniku 11.2 do 11,6
-ciśnienie paliwa po zapaleniu 3atm, po odpięciu podciśnienia od regulatora 3,4 (dziwne ale mam 2 regulatory i na obu jest tak samo)
-kopółka, przewody, świece mają rok
-zdjęty kolektor dolotowy i sprawdzenie czy nie bierze lewego powietrza (wszystko spryskane samostartem)
-silnik krokowy sprawny
-ustawione zawory
-wymieniony komputer
-wtryski dałem do sprawdzenia i rzekomo są ok
-Podłączony pod komputer (DIS nie wywala błędów)
Macie jeszcze jakieś pomysły co jest powodem ???
Pozdrawiam Krzysiek