Cytat Zamieszczone przez shebi Zobacz posta
Original wytrzymuje około 200kkm (akurat mniej więcej tyle samo co reszta rozrządu i okolicznych dupereli), ale kosztuje 2500/szt.
Czyli doliczając robocizne x3 zamiast x1 + uszczelki duperele itp, x3, i regeneracja x3, wychodzi pi razy drzwi na to samo... :-P

Tak czy inaczej vanosy trzeba robić, silnik chodzi równiej, bardziej gładko, ciszej i 10-15%? mniej pali... przynajmniej u mnie na nowych od miesiąca :-D
Poczytajcie sobie o pozytywnych i negatywnych opiniach na forum. http://www.bimmerboard.com/forums/vanos
- zauważcie, że problemy dotyczą najczęściej 6-cylindrowych rzędówek, a V8 niemal same pozytywne.

Według mnie VANOSy M62TU zregenerowane poprawnie pojeżdżą mniej więcej tyle samo co nowe.
Oglądałem już kilka kompletów i jeśli chodzi o przylgnie uszczelnień, to nie ma żadnych śladów zużycia.
Kto osobiście regenerował te VANOWY, ten wie jak to wygląda - na nowych uszczelkach jest bardzo ciasno
A więc nie ma przyczyny, dla której miało by to być wyraźnie mniej -- tym bardziej, że Beisan regeneruje M62TU od ledwo 2 lat, więc skąd niby taka informacja, że się sypią? Że jeden koleś powiedział?
Powtarzam: Besianowe kity do M54 rzeczywiście sprawiają problemy, ale tam to wynika to z konkretnego powodu - zużycie współpracujących elementów metalowych w hydraulice.

Oczywiście, "napędzam" sobie klientów, bo robię te regeneracje - ale że M62TU zdychają po 70 kkm to po prostu nieprawda.