z tyłu masz łączenie kanału wodnego z głowicami(uszczelki papierowe), uszczelniony oringami na rurach od strony pompy plus klapkę, która uszczelnia tył bloku. W pierwszym przypadku jakoś tam można się dostać od góry, w drugim tylko po zrzuceniu skrzyni.
http://www.magnum1.com/magnum/BMW-74...P_FF_Oil50.jpg
klapka w temacie utworzonym wczoraj przez kolege opisującego problemy z chłodzeniem
http://7er.pl/showthread.php/41031-A...%B3lna-dla-e38
oraz tutaj:
http://s937.photobucket.com/user/bra...10590.jpg.html
z klapką jest problem, bo śruby się urywają, jeżeli płyn przecieknie przez uszczelkę i śruby pływają w płynie chłodniczym. Mi się to zdarzyło, a kończy się wyjęciem silnika albo jego opuszczeniem, bo trzeba pozostałości śrub nawiercić i wykręcić wykrętakami. Ale nie zawsze tak jest :)