Ponawiam pytanie
Czy ten termostat z linku będzie pasował do mojej m62b44 ?
http://allegro.pl/termostat-bmw-7-e6...006518127.html
Pozdrawiam
Ostatnio edytowane przez BOSS ; 01-02-2015 o 19:06
Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!
Zobacz co napisal Kolega BOSS.
Pewnie ze sie da ale nie bez przerobek.
Podalem na pierwszej stronie numer termostatu mechanicznego ktory jest p&p temp. otwarcia 85stopni. Jesli ktos chce miec nizsza temp. pracy to montuje ten co ja lub modzi z innymi. Jesli temp. ma zostac jak fabryka daje to kupujemy taki jak daje fabryka.
Nie znam jakosci zamiennikow termostatow bo zawsze ten element kupowalem ori. Cena napewno jest znacznie nizsza.
Pzdr
A ja mam pytanie do tych ktorzy maja termostat o temp. otwarcia 85st.
Jak jest u Was z ogrzewaniem? Jak dlugo rozgrzewa Wam się auto przy aktualnych temp? Mi dopiero po okolo 30km zaczyna wiac bardzo cieplym powietrzem a silnik nie przekracza 90st w tescie nr7. Jedynie jak wjade w miasto to podniesie sie do okolo 93st. Wkurza mnie to bo jadac do pracy 20km dopiero przed firmą zaczynam miec cieplo w aucie.. Dodam ze elektrozawory i pompka przy nich sa 100% sprawne (robione 3 tyg temu)
Zaslonilem tez dla sprawdzenia całą chlodnice kartonem i zero poprawy...
U mnie wyglada to tak. Wylaze do autka rano, odpalam je i wychodze na fajke jak skoncze palic to wsazowka jest w polowie drogi na srodek i juz wieje cieple powietrze ale nie gorace. Przejade doslownie 1km wskazowka na srodku i ogien z ogrzewania. Tak jak pisalem wczesniej nie zauwazylem zadnych zmian na niekozysc po wymianie termostatu na ten z otwarciem 85stopni.
Pzdr
Mam pytanie co do temp silnika w 4,4 ale nie bede zakładał nowego tematu. Chciałbym się dowiedzieć ile stopni ma silnik jak wskazówka wychodzi z niebieskiego pola
u mnie w m62b35 jakieś 35 stopni ;)
Jeżeli miałbym ogolić się na łyso, nosić na szyi złoty łańcuch i „prać” ludzi kijem bejsbolowym, tylko po to, aby prowadzić na co dzień BMW E 38, robię to od razu.