Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Wątek: Akumulator 750 V12 -obecnie oryginał 12V 90 ah 900A - chyba żelowy

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #11
    Doświadczony Użytkownik Awatar Martynka
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    1,232
    BMW
    735 iL
    Skąd
    Zabrze

    Post

    Według mnie:
    - nie powinieneś mieć spadku napięcia aż do 9V podczas rozruchu, jeżeli przy naładowanym aku tak się dzieje to znaczy, że aku jest za mały co u Ciebie odpada lub do wyrzucenia
    - parokrotne i częste rozładowanie aku do zera wpływa na jego trwałe uszkodzenie ze względu na opad masy z płyt, u Ciebie zapewne już zaawansowany.
    - akumulator jest oryginalny, znając polskie zwyczaje zakupu czegokolwiek byle taniej zakupiony był pewno jeszcze przez niemca więc swoje lata już ma.

    Proponuję zakup nowego, wszystko inne to przedłużanie agonii, miałem to samo jeszcze parę dni temu, słuchanie muzyki przy wyłączonym silniku, otwarte drzwi czy bagażnik z włączonym światłem, trochę niższa temperatura na zewnątrz, wszystko to kończyło się albo powolnym kręceniem i komunikatem check control, albo odpalaniem na kablach i późniejsze ładowanie aku całą noc, które starczało na dzień już dwa.


    EDIT:
    Oczywiście kupiłem nowe aku.
    Ostatnio edytowane przez Martynka ; 28-01-2015 o 17:39
    Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...

Podobne wątki

  1. [E38] 750 - chyba kogoś poniosła fantazja :p
    Przez Saillupus w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 15-05-2012, 12:24
  2. BMW 750 ŁADNA 750i Z GRUBYMI SZYBAMI - chyba ciekawa oferta
    Przez avecezarave w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 07-10-2010, 22:39

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •