Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 34

Wątek: Pilnie potrzebna pomoc

  1. #21
    Vip Vip Awatar Jakub
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    6,783
    BMW
    BRAK
    Skąd
    Wlkp.Zduny k.Krotoszyna
    Cytat Zamieszczone przez jaro5 Zobacz posta
    Jakub ale 7 to jak by nie było to luxus w bmw.I niech tak zostanie.
    Możliwe że dla nas jeszcze tak ;). Kolego szymon512 trzymam kciuki ...

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)

  2. #22
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Przecież napisałeś, że nie ma kompresji. Potem napisałeś, że będziesz sprawdzał iskrę...

    Dziwne to jakieś...
    pozdrawiam Bartek

  3. #23
    Początkujący Użytkownik Awatar szymon512
    Dołączył
    Jun 2014
    Posty
    65
    BMW
    E65 735i + LPG
    Skąd
    Człuchów
    Napisałem , że nie ma kompresji bo mi mechanik tak powiedział. Ja to sprawdzę dopiero jutro jak będę miał manometr do sprawdzania ciśnienia i się okaże czy ma czy nie.

  4. #24
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    no ale przed tym zabiegiem motor pracował normalnie ??

  5. #25
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2014
    Posty
    457
    BMW
    e65
    Skąd
    Legnica
    Sprawdz w ogole czy jest iskra i czy paliwo jest podawane, jesli nie ma tego i tego to ewidentnie czujnik walu.

  6. #26
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,128
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez jaro5 Zobacz posta
    Skoro silnik działał do końca przed uszczelniaczami a po wymianie nie trybi to...... odpowiedz jest prosta.Coś poszło nie tak przy tym zabiegu.Pytanie co? Niezły mechanik co każe silnik zmienić na inny.Dziwie się niektórym ludziom,bez URAZY....mają E65 a szkoda im na mechanika 2-3 tyś wydać.Było e 46 kupić a nie kaleczyć serie 7.
    Sprawdz cene 32 zaworow i juz bedziesz mial odpowiedz dlaczego nie oplaca sie robic silnika kreconego ze zle poskladanym rozrzadem- a gdzie do tego robota, uszczelki, obrobka glowic itp... niestety taka naprawa przekracza wartosc kolejnego silnika.
    Co do grzebania na wlasna reke- coz kazdy moze sprobowac ale niestety czesto okazuje sie ze nauka slono kosztuje...

    Jesli kompresji brak (rorusznik kreci silnikiem jak wiertarka) to nie ma znaczenia czy jest iskra i paliwo...

    Ostatnio edytowane przez BOSS ; 03-02-2015 o 21:56
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  7. #27
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    Jak 32 zawory sie stykneły z tłokami to wiadomo.Ale kolega twierdził że ustawił 100% dobrze.
    było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si

  8. #28
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2014
    Posty
    457
    BMW
    e65
    Skąd
    Legnica
    skoro kompresja byla to byc musi. Jesli motor kreci normalnie to nie ma opcji aby gdziekolwiek byla jakas kolizja. Ja bym sprawdzil czy jest iskra i czy pompa pcha paliwo.

  9. #29
    Początkujący Użytkownik Awatar szymon512
    Dołączył
    Jun 2014
    Posty
    65
    BMW
    E65 735i + LPG
    Skąd
    Człuchów
    Dzisiaj sprawdziłem iskre jest na wszystkich świecach, kompresja na prawej stronie w okolicach 8-9 bar, z lewej strony rzeczywiście brak więc zabieram się do rozbierania lewej strony. A co do kolizji zaworów z tłokiem to nie mogło mieć miejsca ponieważ po złożeniu rozrządu kreciłem wałem że 4 razy i nigdzie nie było żadnego oporu.
    Ostatnio edytowane przez szymon512 ; 04-02-2015 o 12:23

  10. #30
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    No i jak się sprawa skończyła?
    pozdrawiam Bartek

Podobne wątki

  1. [diagnoza] potrzebna pomoc - sosnowiec
    Przez FAZI w dziale Diagnostyka / AUDIO / VIDEO / NAVI
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-08-2014, 04:34
  2. [diagnoza] potrzebna pomoc
    Przez joe8383 w dziale Diagnostyka / AUDIO / VIDEO / NAVI
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-03-2012, 09:26

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •